ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

توسعه نسخه دوم از ساعت هوشمند اپل آغاز شده است [شایعه]

اینکه اپل قصد دارد نسخه دوم از ساعت هوشمند خود را عرضه نماید کاملا محرز است. پوشیدنی تازه این شرکت فروش خوبی داشته و اپل نیز مرتبا بر میزان آپشن های رنگی اش برای آن ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۳ آبان ۱۳۹۴ | ۱۰:۱۲

اینکه اپل قصد دارد نسخه دوم از ساعت هوشمند خود را عرضه نماید کاملا محرز است. پوشیدنی تازه این شرکت فروش خوبی داشته و اپل نیز مرتبا بر میزان آپشن های رنگی اش برای آن می افزاید، از طرفی توسعه دهندگان هم اپلیکیشن های مختلفی را برای آن ارائه می دهند.

حالا، در گزارشی که امروز از سوی سایت UND منتشر گردید، مشخص شده که نسل دوم ساعت هوشمند اپل در دست ساخت است. درادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

اگر بخواهیم به زبان ساده بگوییم، گجت پوشیدنی بعدی اپل قرار است که در جریان سه ماهه سوم سال آینده میلادی از راه برسد. این دستگاه آنطور که منبع یاد شده ذکر کرده، «از نظر سخت افزاری و نرم افزار کاملا آپگرید خواهد شد» و این نشان می دهد که دستگاه همچنان در مرحله توسعه قرار دارد. در این خبر گفته نشده که اپل چطور می خواهد پوشیدنی خود را بهبود ببخشد اما ایده هایی در این رابطه وجود دارد.

مثلا، عمر باتری اپل واچ در حد معقول و خوبی است اما ممکن است پس از بهبود به چند روز برسد. علاوه بر این، اپل نسخه اولیه از این دستگاه را به یک پایشگر ضربان قلب تجهیز کرد اما ظاهرا امکان افزوده شدن حسگرهای دیگر به این دستگاه وجود دارد.

اپلیکیشن های این گجت نیز علیرغم آنکه طیف گسترده ای را در بر می گیرند، سرعت پایینی دارند و به همین دلیل ممکن است که در نسخه جدید از یک پردازنده قدرتمندتر و سریع تر استفاده شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی