ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ماشین بدون راننده گوگل جریمه شد

شاید خودروهای بدون سرنشین گوگل بتوانند مسیر خود را در جاده پیدا کنند اما هنوز آنقدر پیشرفته نیستند که از دست پلیس فرار کنند. عکسی که در بالا مشاهده می کنید، جریمه شدن یکی از ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۲۳ آبان ۱۳۹۴ | ۱۷:۴۵

شاید خودروهای بدون سرنشین گوگل بتوانند مسیر خود را در جاده پیدا کنند اما هنوز آنقدر پیشرفته نیستند که از دست پلیس فرار کنند. عکسی که در بالا مشاهده می کنید، جریمه شدن یکی از ماشین های خودران گوگل توسط پلیس را نشان می دهد که اوایل امروز توسط David E. Weekly توئیت شده بود و پس از آن، گوگل عکس را در گوگل پلاس منتشر کرد و در توضیح آن نوشت، این خودرو به خاطر سرعت بسیار پایینش توسط پلیس جریمه گشته.

گوگل نوشته: «حرکت با سرعت پایین؟ قطعا ماشین های عادی هرگز برای چنین چیزی جریمه نخواهند شد». مسئول پروژه ماشین های خودران گوگل در گوگل پلاس توضیح داده که آنها سرعت خودروهای بدون راننده را روی 40 کیلومتر در ساعت محدود کرده اند تا دوستانه و قابل دسترس به نظر برسند و موجب وحشت اتومبیل های مجاور در خیابان نشوند.

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

با اینکه این خودروها به طور آزمایشی در خیابان های مانتین ویو و آستین تگزاس در تردد هستند، نگرانی های زیادی در مورد امنیت آنها وجود دارد. مثلا این بیم وجود دارد که این خودروها توان تشخیص عابر پیاده یا کودکان را نداشته باشند و با آنها تصادف کنند. چندی پیش هم در مورد اینکه احتمال تصادف این خودروها بیشتر از خودروهای معمولی است خبرهایی منتشر شده بود.

گوگل همچنین اشاره کرده که مردم وقتی می خواهند اطلاعات بیشتری در مورد پروژه های ما کسب کنند، کلی از آنها انتقاد می کنند. در حال حاضر پس از 1.2 میلیون مایلی که ماشین های بدون راننده ما طی کرده اند، افتخار این را داریم تا بگوییم این وسایل نقلیه هرگز تاکنون جریمه نشده بودند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • تحلیل گر خسته
    تحلیل گر خسته | ۲۴ آبان ۱۳۹۴

    پلیسه رفته با یه دل خوش جریمش کنه بلکه یه پولی ازش بگیره دیده کسی تو ماشین نیست جفت کرده فکر کرده یارو قایم شده،
    در کل ایده جالبیه ،، جون میده واسه قاچاق کالا و انسان، اینجوری دیگه خودت درگیر نیسی و فقط ماشینت قاچاق انجام میده،، خدا کنه تو ایران وارد شه حتما، تا یه تکونی به این مشکل بیکاری داده بشه، بلکه رونقی پیدا کنه بازار.

  • دانا
    دانا | ۲۳ آبان ۱۳۹۴

    تصور كنيد سايپا خودرو بدون راننده بسازه با سرعت ٢٠٠ تا خدا همه رو بيامرزه!

    • mehrdad
      mehrdad | ۲۳ آبان ۱۳۹۴

      پراید همین الانشم بدون راننده کار میکنه.کافیه فقط یه آجر بزاری رو پدال گاز و خودتم رو صندلی لم بدی استراحت کنی.همه چی اررمه...

مطالب پیشنهادی