ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت برای توسعه آفیس 2016، یک طرح اینسایدر جدید را آغاز کرده است

اگر دوست دارید در جریان جدیدترین به روزرسانی های ارائه شده برای آفیس 2016 مایکروسافت قرار بگیرید می توانید به برنامه آزمایشی اینسایدر این شرکت ملحق شوید که امکان دسترسی به امکانات و آپدیت های ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۳ آبان ۱۳۹۴ | ۱۴:۳۰

اگر دوست دارید در جریان جدیدترین به روزرسانی های ارائه شده برای آفیس 2016 مایکروسافت قرار بگیرید می توانید به برنامه آزمایشی اینسایدر این شرکت ملحق شوید که امکان دسترسی به امکانات و آپدیت های جدید برای آن را زودتر از موعد عرضه رسمی شان برایتان فراهم می کند.

این برنامه که شبیه به بیلدهای پیش نمایش ویندوز است، به کاربران امکان خواهد داد که نظرات خود در مورد این مجموعه نرم افزاری، اپلیکیشن ها و ابزارهای جدید آن را به شرکت سازنده اش انتقال دهند.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

مایکروسافت نیز پس از دریافت نظرات کاربران، آنها را در تهیه نسخه نهایی محصولاتش پیاده سازی می کند. این برنامه صرفا برای کاربران ویندوز، ویندوز موبایل و اندروید راه اندازی شده اما گفته می شود که قرار است کاربران مک نیز در آینده به آن اضافه گردند.

یکی دیگر از مزایای طرح اینسایدر جدید، پرتالی است که به شما امکان می دهد در مورد آفیس 2016 به بحث و تبادل نظر با دیگر کاربران بپردازید. اگر اینترفیس آن را دوست ندارید کافیست نظر خود را در اختیار اعضای انجمن قرار دهید و چنانچه درخواست توسعه یک اپلیکیشن جدید از مایکروسافت را دارید می توانید ایده خود را با کمک سایر اعضای این انجمن پرورش دهید.

گفتنی است که تنها کاربران آفیس 365 به این برنامه دسترسی دارند با این همه، استفاده کنندگان از نسخه های سازمانی این مجموعه نیز می توانند در برنامه مشابهی مشارکت نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • حامد
    حامد | ۲۳ آبان ۱۳۹۴

    واقعاً این طرح های مایکروسافت که از زمان ویندوز 8.1 شروع شد (winphone 8.1 preview for developers) ایده بسیار خوبی بود که می تونست استفاده کننده های عادی رو هم در کنار دولوپرا وارد کار کنه. چون کاربرای عادی بیشتر غر میزنن و دولوپرها فقط ایراد منطقی میگیرن، لا به لای همین غر زدنا بعضی وقتا ایده های جالبی پیدا میشه.

مطالب پیشنهادی