ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

استیو وزنیاک با بی میلی از اپل واچ می گوید

استیو وزنیاک از بنیانگذاران اپل، جدیدترین گجت ارائه شده از سوی این شرکت (اپل واچ) که در ساختش مشارکت داشته را با بی میلی مورد تایید قرار داد. آنطور که کارکنان این کمپانی مستقر در ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۳ آبان ۱۳۹۴ | ۲۰:۳۰

استیو وزنیاک از بنیانگذاران اپل، جدیدترین گجت ارائه شده از سوی این شرکت (اپل واچ) که در ساختش مشارکت داشته را با بی میلی مورد تایید قرار داد. آنطور که کارکنان این کمپانی مستقر در کوپرتینو می گویند، او بارها ساعت خود را در خانه جا می گذارد و آنطور که خودش گفته، یادش می رود آن را روی مچش ببندد که این مساله به تعبیر وزنیاک به هیچ وجه خوشایند نیست.

با این همه، وزنیاک در صحبت های اخیر خود تاکید داشته که اپل واچ مرتبا بهتر می شود هرچند که نگفته چگونه اما روشن است که منظور وی، ارائه اپلیکیشن های بهتر و بیشتر برای این دستگاه بوده است.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

او در مورد ارزش این ساعت هوشمند در مقایسه با قیمتش که از رقم 349 دلار شروع می شود هم اینطور گفت که سود حاصل از فروش این محصول به تدریج از هزینه های تولیدش بیشتر می شود.

وی که روز جمعه همین هفته در کنفرانسی با میزبانی شرکت نرم افزاری  New Relic صحبت می کرد تایید کرد که از طرفداران پر و پا قرص ساعت های هوشمند نیست و در ابتدای امر هم در مورد موفقیت اپل پس از تولید چنین محصولی تردید داشته است.

او در ادامه صحبت هایش گفت: این ساعت ها کاری برای من نمی کنند و در عوض نقش نوعی واسطه میان من و موبایلم را ایفا کرده اند. وزنیاک فردی است که عصر کامپیوترهای شخصی را با همکاری استیو جابز شکوفا کرد و با وجود آنکه چندین دهه است به صورت مستقیم با این کمپانی همکاری دارد، هنوز هم انتقادات زیادی در مورد محصولات فعلی این شرکت دارد.

او در مورد آیپد هم گفت که بیشتر ترجیح می دهد با لپ تاپش کار کند و در کل مدل بزرگ تر این دستگاه را نسبت به آیپد مینی بهتر می داند اما به طور کلی معتقد است که لپ تاپ ها انعطاف پذیری بیشتری دارند و این گفته ها، اظهارات اخیر تیم کوک مدیرعامل کمپانی مورد بحث در مورد عدم محبوبیت کامپیوترهای شخصی را نقض می کند.

وزنیاک ادامه داد: تبلت ها برای من محدودیت ایجاد می کنند. البته خود او تاکید داشت شاید در زمره معدود افرادی باشد که همچنان کار کردن با کامپیوترهای شخصی را ترجیح می دهند با این وجود، تصمیم اپل برای تاکید بیشتر روی تبلت ها می تواند نتایج مالی بهتری را برای این شرکت در پی داشته باشد. وی در ادامه گفت: اگر من تنها فردی هستم که از این مساله صدمه می بینم، این تصمیم درستی است.

او همچنین توضیحاتی را در مورد نقش استیو جابز روی تصمیمات اپل مطرح کرد و برای نمونه به سیاست ادامه دار شرکت متبوعش برای اکو سیستم محصولات تولیدی اش اشاره نمود. همانطور که می دانید محصولات ارائه شده از سوی اپل، برخلاف شرکت های دیگر، امکان کار کردن با گجت های دیگر را ندارند.

وزنیاک گفت: من دوست ندارم در اکوسیستم اپل باشم، دوست ندارم محصور باشم، مشتاقم که مستقل باشم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • Cna
    Cna | ۲۴ آبان ۱۳۹۴

    مهم نیست این بیمیله یا تیم کوک ذوق زدس
    مهم اینه که این یه ساعت کاملا وابسته به موبایل هست و هیچی از ساعت های دیگه ی بازار بیشتر نداره
    به شخصه جی واچ آر رو بیشتر میپسندم
    و ساعت اپل رو جز آشغالی بی مصرف با طراحی خوب نمیدنم

  • shs77
    shs77 | ۲۴ آبان ۱۳۹۴

    آدم جالبیه فقط اینکه الان کارش چیه؟ کار میکنه؟ شرکتی چیزی داره؟

  • داریوش
    داریوش | ۲۳ آبان ۱۳۹۴

    وزنیاک فقط یه کارمند اپل بوده که در ساخت اپل دو و یک به استیو جابز کمک می کرده . فقط چون اولین کارمند استیو جابز بوده و به اختراع استیو جابز کمک می کرده اینقدر معروف شده

    • Mohammad
      Mohammad | ۲۴ آبان ۱۳۹۴

      0_0
      جااان؟؟ چییی؟؟ کارمند ؟؟ کمک به اختراع؟؟؟
      :|
      خخخخخخ
      لطفا برید زندگی نامه استیو جابز به ترجمه ناصر دادگستر ( از نارنجی مرحوم) رو بخونید بعد از این جور کامنت ها بذارید.
      اولین کامپیوتر های اپل رو وزنیاک طراحی و برنامه نویسی میکرده و جابز کار بازاریابی و فروششون رو بر عهده داشت.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی