ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل نسخه بتای کروم با پشتیبانی از 3D Touch را در اختیار توسعه دهندگان iOS قرار می دهد

ساعاتی پیش گوگل نسخه بتای کروم برای پلتفرم iOS را در اختیار توسعه دهندگان قرار داده و پشتیبانی از ویژگی 3D Touch را نیز به آن افزوده است. البته گوگل هنوز به شکل رسمی این موضوع ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۳ آبان ۱۳۹۴ | ۰۸:۳۸

ساعاتی پیش گوگل نسخه بتای کروم برای پلتفرم iOS را در اختیار توسعه دهندگان قرار داده و پشتیبانی از ویژگی 3D Touch را نیز به آن افزوده است. البته گوگل هنوز به شکل رسمی این موضوع را تایید نکرده اما همین الان با ثبت نام در این صفحه، قادر به دریافت نسخه بتایی که مشمول ویژگی یاد شده است خواهید بود.

پیش از این در مورد قابلیت 3D Touch در آیفون 6S برایتان گفته ایم و حالا مرورگر توسعه یافته از سوی گوگل نیز از این ویژگی پشتیبانی به عمل آورده و قادر هستید با ایجاد فشار بیشتر روی نمایشگر و آیکون این مرورگر، منوهای تازه ای را باز کنید و یک راست به محل مورد نظر خود در اپ یاد شده بروید.

برای دریافت نسخه بتای کروم، باید از طریق TestFlight وارد عمل شوید چرا که نسخه های بتا معمولا در خود اپ استور جایی ندارند. پس از دریافت TestFlight و ثبت نام در طرح دریافت بتای کروم، قادر به استفاده از این مرورگر خواهید بود.

نسخه های بتای کروم از سوی گوگل، پیش از این در اختیار توسعه دهندگان ویندوز، مک و اندروید قرار می گرفتند در حالی که توسعه دهندگان iOS از این مزیت محروم بودند و اکنون تقریبا می توان گفت که اولین باری است که گوگل نسخه بتای کروم را در اختیار توسعه دهندگان این پلتفرم نرم افزاری قرار می دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی