ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اندروید پوشیدنی با قابلیت های جدید به نسخه 1.4 بروزرسانی شد

سیستم عامل Android Wear گوگل که به طور اختصاصی برای ساعت های هوشمند و دیگر ابزارهای پوشیدنی طراحی و تولید شده، دیروز به نسخه 1.4 آپدیت شد. این ورژن جدید از چندین ژست حرکتی برای ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۲۴ آبان ۱۳۹۴ | ۱۱:۳۰

سیستم عامل Android Wear گوگل که به طور اختصاصی برای ساعت های هوشمند و دیگر ابزارهای پوشیدنی طراحی و تولید شده، دیروز به نسخه 1.4 آپدیت شد. این ورژن جدید از چندین ژست حرکتی برای ساعت پشتیبانی می کند و با اینکه پس از بروزرسانی به طور خودکار فعال خواهد بود اما برای اطمینان از این موضوع می توانید با اشاره روی صفحه دیوایس آن را تست کنید.

انگشت خود را به سمت چپ بکشید و به سمت پایین اسکرول کنید تا به قسمت تنظیمات برسید. روی آن کلیک و گزینه  Wrist Gestures (حرکات مچ دست) را انتخاب نمایید. در این قسمت نه تنها کلید فعال یا غیرفعال کردن حرکات مچ، بلکه راهنمای تنظیمات آن نیز وجود دارد تا روش های استفاده را به شما بیاموزد.

ذکر این نکته ضروری است که با فعال بودن این امکان، عمر باتری کوتاه تر می شود و خیلی سریع تر از پیش شارژ تمام می کند زیرا ساعت به همه حرکات مچ دست شما واکنش نشان خواهد داد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

به منظور اسکرول کردن میان کارت ها، خیلی سریع ساعت را از خود دور کنید و سپس خیلی آرام آن را به سمت خود بیاورید. برای برگشت به کارت قبلی، با سرعت معکوس، خیلی آرام ساعت را از خود دور کنید و دوباره سریع آن را به سمت خود بازگردانید. برای انجام نخستین فعالیت روی کارت دلخواه، بازویتان را جلوی خود بگیرید، آن را به سمت پایین ببرید و دوباره به جای اولش بازگردانید. همین حرکت در صفحه اصلی ساعت (نه صفحه کارت ها)، موجب باز شدن منوی اپلیکیشن ها می شود.

از دیگر تغییراتی که این بروزسانی به دنبال داشته، اضافه شدن امکان پخش صدا و پاسخ گویی به تماس تلفنی برای ساعت هایی است که اسپیکر فیزیکی دارند. باید یادآوری کنیم همه ساعت های هوشمند، اسپیکر مناسب این ویژگی ندارند و از میان آنها که به بلندگوهای موردنیاز مجهز هستند می توان به دومین نسخه ساعت هوشمند Urbane ال جی، هوآوی واچ و ZenWatch2 ایسوس اشاره کرد.

با آپدیت جدید، کاربر می تواند با صدای خود یا لمس صفحه نمایش در اپلیکیشن هایی همانند واتس اپ، وی چت، وایبر، تلگرام و نکست پلاس پیغام ارسال کند.

این نسخه عمر باتری را بهینه کرده و امکان پشتیبانی از زبان های مختلف همانند ماندارین، کانتونی، اندونزیایی، لهستانی، هلندی و تایلندی نیز به آن اضافه خواهد گشت. آپدیت مذکور به زودی به طور رسمی عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • rashid
    rashid | ۲۴ آبان ۱۳۹۴

    همش از قبل توی اپل واچ بوده

مطالب پیشنهادی