ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ساخت واچ فیس های دلخواه برای پوشیدنی های اندرویدی با WatchMaker Watch Face

پوشیدنی های اندرویدی دیگر مثل نمونه های اولیه، محصولات لوکس و گران قیمتی نیستند. با ورود برندهای مختلف به عرصه تولید ساعت هوشمند، بازار این محصولات به آرامی رونق گرفته و هر روز بر تعداد ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۴ آبان ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

پوشیدنی های اندرویدی دیگر مثل نمونه های اولیه، محصولات لوکس و گران قیمتی نیستند. با ورود برندهای مختلف به عرصه تولید ساعت هوشمند، بازار این محصولات به آرامی رونق گرفته و هر روز بر تعداد خریداران این تازه واردان دنیای تکنولوژی اضافه می شود.

اگر شما هم صاحب یک ساعت هوشمند هستید، شاید بدتان نیاید که واچ فیس هایش را به دست خودتان طراحی کنید. WatchMaker Watch Face کامل ترین اپلیکیشن گوگل پلی برای انجام چنین کاریست.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

با این اپلیکیشن قادرید برای ساعت های هوشمند موتو 360، ال جی G Watch، ال جی G Watch R، ال جی Watch Urbane، سامسونگ گیر لایو، ایسوس ذن واچ و سونی اسمارت واچ 3 واچ فیس های قابل شخصی سازی طراحی کنید.

Watchmaker Watch Face 2

کار با اپلیکیشن به مدد رابط کاربری ساده اش بسیار آسان است. کافیست در ابتدا مدل ساعت اندرویدی تان را انتخاب کنید تا یک صفحه گرد و خالی نمایان شود. حالا از صفر تا صد کار را می توانید به صورت مرحله به مرحله و به دلخواه خودتان پیش ببرید.

امکانات شخصی سازی این اپ فوق العاده اند. برای طراحی واچ فیس می توانید المان هایی مثل تصاویر متحرک GIF، تقویم، ویجت ساعت، ویجت آب و هوا، روزشمار، میان بر اپلیکیشن ها، کرنومتر، قطب نما، ماشین حساب و هر چیز دیگری که بتوان در صفحه یک ساعت هوشمند گنجاند را به کار بگیرید.

پس از ویرایش فونت، رنگ و قالب حالا می توانید واچ فیس را از طریق همگام سازی اپ به ساعت هوشمندتان بفرستید و از کار دست خودتان لذت ببرید. Watchmaker Watch Face به صورت رایگان عرضه شده، اما به برخی از المان های طراحی آن تنها با خرید نسخه کامل اپ دسترسی خواهید داشت.

در صورتی که موفق به دانلود اپ از طریق گوگل پلی نشدید، توصیه می کنیم از این لینک استفاده کنید.

WatchMaker Watch Face

WatchMaker Watch Face

سازنده: androidslide قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 20 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • محمد
    محمد | ۲۴ آبان ۱۳۹۴

    اگه تنها دلیلی که قانع بشم ساعت هوشمند خریداری کنم

    همین هست .

مطالب پیشنهادی