ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سومین ساعت آنالوگ Withings با قیمت 170 دلاری عرضه شد

سال گذشته، شرکت فرانسوی Withings ساعت سوئیسی Activité را با قیمت 450 دلار عرضه نمود که به عنوان دستبد سلامتی نیز استفاده می شد. پس از آن نمونه ارزان تر این ساعت را با نام ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۲۵ آبان ۱۳۹۴ | ۱۸:۴۵

سال گذشته، شرکت فرانسوی Withings ساعت سوئیسی Activité را با قیمت 450 دلار عرضه نمود که به عنوان دستبد سلامتی نیز استفاده می شد. پس از آن نمونه ارزان تر این ساعت را با نام Activité Pop عرضه کرد که فقط 150 دلار قیمت داشت.

در حال حاضر نیز، این کمپانی محصول جدیدی را رونمایی کرده که از نظر قیمت و امکانات، بین دو محصول پیشین دسته بندی می شود. دستبند سلامتی جدید شرکت فرانسوی، Activité Steel نام دارد و از امروز با قیمت 170 دلار در فروشگاه های همین کمپانی عرضه گردیده. این ساعت از نظر ظاهر، همان شیک بودن اکتیویته اصلی را دارد اما این بار به جای بند چرمی، بند سیلیکونی برای آن انتخاب شده. به طور کلی، به لطف استیل ضد زنگ و فلز کرومی که در ساخت بدنه اش به کار رفته، بسیار کلاسیک تر از مدل Pop به نظر می رسد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

از نظر کارکرد، ساعت جدید به نمونه های پیشین شباهت بسیاری دارد؛ کاربر باید آن را با اپلیکیشن Health Mate شرکت Withings جفت کند تا اطلاعات سلامتی موردنیازش همانند شمارش قدم ها یا الگوی خواب خود را از این ساعت دریافت نماید. از آنجا که این گجت تا عمق 50 متر خاصیت ضدآب بودن دارد، می تواند تعداد حرکات شنای فرد را نیز شمارش و اعلام کند.

یک عقربه جانبی نیز روی صفحه گنجانده شده که نشان می دهد شما چقدر به هدفی که برای خود تعیین کرده اید، نزدیک شده اید. این عقربه سر ساعت 12 هر شب، مجددا روی نقطه صفر قرار می گیرد.

گجت یاد شده به شارژ نیاز ندارد زیرا منبع انرژی آن همان باتری ساعت های معمولی است که عموما تا 8 ماه استفاده را پاسخگو هستند. تنها ایرادی که می توان به آن گرفت، جنس زبر بند سیلیکونی اش است که در طولانی مدت موجب آزار دست فرد می گردد. این ساعت در حال حاضر فقط به رنگ مشکی عرضه می شود.

withingsactivite-w600

App+Key+Visual+ENG-w600

activitesteel06-1-w600

activitesteel05-1-w600

activitesteel04-1-w600

activitesteel03-1-w600

activitesteel02-1-w600

activitesteel01-1-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی