ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سونی با همکاری دیجیاتو برگزار می کند: رویداد بزرگ عکاسی با موبایل IRAN360

دوربین تلفن های هوشمند این روزها آنچنان کیفیتی پیدا کرده اند که برای بسیاری از کاربران، تبدیل به گزینه اول برای عکاسی و ثبت لحظات شده اند. در این میان سونی با آن سنسورهای بی ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۲۶ آبان ۱۳۹۴ | ۱۳:۰۵

دوربین تلفن های هوشمند این روزها آنچنان کیفیتی پیدا کرده اند که برای بسیاری از کاربران، تبدیل به گزینه اول برای عکاسی و ثبت لحظات شده اند. در این میان سونی با آن سنسورهای بی نظیرش، یکی از پیشگامان این عرصه به شمار می رود. این شرکت قدیمی، نه تنها سنسورهایش را در اختیار شرکت هایی همچون اپل قرار می دهد، بلکه خود نیز در پرچمدارانش تلاش می کند، تا با کیفیت ترین دوربین ممکن را در اختیار کاربران قرار دهد.

اکسپریا زد 5 به عنوان جدیدترین محصول سونی، نشان دهنده اوج هنر ژاپنی ها را در زمینه دوربین موبایل است. این دستگاه سنسوری ۲۳ مگاپیکسلی دارد و قادر است تا در مدت زمان ۰.۰۳ ثانیه، عملیات فوکوس را انجام دهد و سوژه مورد نظر شما را شکار نماید.

کیفیت بالا و سرعت کم سابقه اکسپریا زد ۵ آن را به گزینه ای ایده آل برای ثبت لحظات تبدیل می کند. بر همین اساس شرکت سونی و دیجیاتو، تصمیم گرفتند تا با تکیه بر دوربین این دستگاه، رویدادی بزرگ را در رابطه با عکاسی موبایل، تدارک ببینند.

IRAN360 نام رویدادی است که با همکاری دیجیاتو و سونی برگزار می شود. در این رویداد ۱۴ نفر از برترین عکاسان موبایل ایران گرد هم می آیند تا با استفاده از Xperia Z5 به ثبت جذابیت های اجتماعی و طبیعی کشورمان بپردازند.

در طول این رویداد، مجموعه تصاویر هر یک از عکاسان، در دیجیاتو انتشار پیدا می کند و از شما کاربران در مورد برترین عکس ها، نظر سنجی به عمل می آید. در نهایت در هفته اول دی ماه، گالری خانه هنرمندان تهران، میزبان این تصاویر خواهد بود. بازدید از این گالری برای عموم آزاد است و دیجیاتو پس از مشخص شدن زمان نهایی برگزاری آن، از شما عزیزان برای حضور دعوت به عمل خواهد آورد.

همچنین باید اشاره کنیم که در کنار این رویداد، سونی و دیجیاتو یک مسابقه مردمی نیز تدارک دیده اند. در این مسابقه از شما کاربران گرامی دعوت به عمل می آید تا با تلفن همراه خود به ثبت جاذبه های اجتماعی و طبیعی کشورمان بپردازید و سپس آثار خود را برای ما ارسال نمایید. به سه نفر از برندگان این مسابقه موبایل Xperia Z5 Dual اهدا می شود و تعدادی از تصاویر منتخب، در کنار آثار عکاسان در گالری به نمایش در خواهند آمد. نحوه شرکت در این مسابقه و جزییات آن طی روزهای آتی در دیجیاتو اعلام خواهد شد.

در حال حاضر عکاسان منتخب فعالیت خود را شروع کرده اند و تصاویر خود را در اینستاگرام به معرض نمایش گذاشته اند. شما می توانید با دنبال کردن هشتگ #IRAN360 در این شبکه اجتماعی، این عکس های بی نظیر از کشورمان را مشاهده نمایید. همچنین جهت آشنایی بیشتر با عکاسان، می توانید به صفحه ویژه این رویداد در دیجیاتو مراجعه نمایید:

www.digiato.com/sony-iran360

در نهایت امیدواریم با کمک عکاسانی حرفه ای و شما کاربران، گالری ارزشمندی از کشورمان را ایجاد نماییم و زیبایی های ایران را به جهانیان نشان دهیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (29 مورد)
  • علی قاسمی
    علی قاسمی | ۷ آذر ۱۳۹۴

    بخدا عکسایی که من با lg g4 میگیرم خیلی بهتر از این نمونه عکسای گرفته شده هست

  • شایان
    شایان | ۶ آذر ۱۳۹۴

    ببخشید.من بعد از اینکه توی اینستاگرام چند تا عکس از مردم عادی در هشتگ iran360 دیدم،خودم هم چند تا عکس با همین هشتگ گذاشتم.آیا این عکسا اصن کنار گذاشته میشن؟یا اینکه اشتباه کردم و دیگه نمیشه شرکت کرد؟
    باتشکر.

  • ..
    .. | ۶ آذر ۱۳۹۴

    پس چی شد؟ کی شروع میشه؟

  • علی قاسمی
    علی قاسمی | ۱ آذر ۱۳۹۴

    پس کی شروع میشه

  • امید.ق
    امید.ق | ۱ آذر ۱۳۹۴

    یه عکسایی دارم همه خوف میکنن.حیف

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی