ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن های هوشمند اکسپریا به چیپست های اختصاصی سونی مجهز خواهند شد [شایعه]

امروز از جانب وب سایت دیجی تایمز گزارشی قابل توجهی انتشار یافته و در آن آمده که سونی قصد دارد خودش مستقیماً اقدام به توسعه ی چیپست هایی اختصاصی کرده و آنها را در موبایل ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۷ آبان ۱۳۹۴ | ۱۵:۳۰

امروز از جانب وب سایت دیجی تایمز گزارشی قابل توجهی انتشار یافته و در آن آمده که سونی قصد دارد خودش مستقیماً اقدام به توسعه ی چیپست هایی اختصاصی کرده و آنها را در موبایل هایی که به تولید می رساند مورد استفاده قرار دهد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

این گزارش می افزاید ژاپنی ها برای اینکه از دیگر فعالان بازار همانند سامسونگ، اپل، ال جی و هوآوی عقب نیافتند و بتوانند رقابت را پا به پای آنها ادامه دهند چنین تصمیمی گرفته اند و بنا را بر این گذاشته اند که رفته رفته چیپ های اختصاصی شان را آماده سازی نمایند.

ناگفته نماند که در صورت صحت داشتن این موضوع به یقین اندک اندک شاهد کاهش بهره گیری از چیپست های کوالکام و مدیاتک در دستگاه های تحت برند اکسپریا خواهیم بود. البته باید منتظر بمانیم و ببینیم سونی این جسارت را دارد که همچون رقبای چینی پرچمدارانش را مجهز به تراشه ی خود نماید و راهی بازار کند یا خیر. دیجی تایمز در بخش دیگری از گزارشش نیز آورده که کمپانی و کارخانجات تایوانی "Global Unichip"، عهده دار مسئولیت توسعه و تولید چیپ های سونی شده اند.

نمی توان از خاطر برد که واحد موبایل کمپانی ژاپنی مورد بحث این روزها از نظر کسب درآمد شرایط مساعدی ندارد، مطابق گزارشی مالی این شرکت واحد مذکور روزانه زیانی میلیون دلاری را تجربه می کند و لذا از همین رو به شایعه ی آمده در بالا نیز می بایست قدری به دیده ی تردید نگریست. توسعه ی یک چیپست نیازمند صرف هزینه و زمان قابل توجهی است، دو موردی که سونی موبایل فعلاً در رابطه با هر دویشان در مضیقه به سر می برد.

نظر شما در این رابطه چیست و فکر می کنید در آینده ی پیش رو شاهد موبایل های اکسپریا با پردازنده های اختصاصی سونی خواهیم بود یا خیر؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (24 مورد)
  • safi
    safi | ۲۸ آبان ۱۳۹۴

    اگه چیپستاشو خودش بزنه میتونه قیمت گوشیاشو پایینتره بیاره که توی بازاریابیش به کمکش میاد

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی