ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

داعش هوادارانش را به نصب تلگرام تشویق کرده است

پیشتر در خبرها خواندید که گروه هک Anonymous پس از حوادث تروریستی در پاریس به داعش اعلان جنگ داد و تهدید کرد که از هر  نقطه ای از دنیا آنها را هک می کند. حالا گروه تروریستی ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۷ آبان ۱۳۹۴ | ۲۱:۳۰

پیشتر در خبرها خواندید که گروه هک Anonymous پس از حوادث تروریستی در پاریس به داعش اعلان جنگ داد و تهدید کرد که از هر  نقطه ای از دنیا آنها را هک می کند.

حالا گروه تروریستی داعش در واکنش به انتشار این بیانیه از هواداران خود دعوت کرده که اپلیکیشن تلگرام را نصب نمایند تا دستورالعمل های لازم برای جلوگیری از هک شدن را دریافت نمایند.

تلگرام از آن دست اپلیکیشن های پیام رسان محبوب است که روز به روز نیز بر تعداد کاربرانش اضافه می شود. براساس اعلام این شرکت، اپلیکیشن یاد شده سال پیش بیش از 50 میلیون کاربر داشته که روزانه یک میلیارد پیام را از طریق آن ارسال می کردند. لذا داعش با استفاده از همین محبوبیت، دستورالعمل هایی را به زبان های عربی و انگلیسی در اختیار کاربرانش قرار داده و این پیام ها در ادامه به دیگر کانال های وابسته به داعش ارسال شده اند.

در این دستتورالعمل ها از دنبال کنندگان خواسته شده، تا زمانی که از بابت منبع ارسال کننده لینک ها اطمینان حاصل نکرده اند آنها را باز نکنند و مرتبا آدرس آی پی خود را تغییر دهند. داعش همچنین از هواداران خود خواسته است چنانچه فردی را نمی شناسند از طریق تلگرام با او ارتباط برقرار نکنند.

گفتنی است که در روزها اخیر، گروه هکری Anonymous اطلاعات شخصی تعدادی از حامیان داعش را منتشر کرده که مواردی نظیر نام و آدرس فیزیکی آنها را شامل می شود و حتی دستورالعمل هایی را به صورت عمومی منتشر کرده که علاقمندان به هک کردن وابستگان به این گروه تروریستی را یاری می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • farzad2j
    farzad2j | ۲۸ آبان ۱۳۹۴

    داعش فکر کرده خیال کرده.میخواد تو نظر خودش هکر هارو به سوی تلگرام بکشه تا اونا وقتی مشغولا از جای دیگه کاراشو انجام بده.یکی به اونا بگه احمقا شما وقتی نبودی ایران دنیارو رصد میکرد.
    ثانیا یه لحظه فکر کردین دارن فضا سازی میکنن تا بریم دنبال یه برنامه چت دیگه.آقا این کارو نکنید اشتباهه.خوب گفتن تلگرامو احتمالا فیلتر میکنن.دیگه زشته مردمو جای ببو گلابی بزارین

  • ava
    ava | ۲۸ آبان ۱۳۹۴

    داعش اینا رو سرکار گذاشته با وجود متد های خیلی پسشرفته امنیتی میاد از تلگرام استفاده کنه ؟
    تلگرام خودش که پیام ها رو میتونه ببینه تازه بعد این حرف چک میشه همش
    اینا خواست سر کار بزارن وگر نه نمیومد عمومی بگه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی