ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی نوت 5 سامسونگ از این به بعد با هشداری در مورد روش صحیح استفاده از قلم عرضه می گردد

گلکسی نوت 5 سامسونگ یکی از بهترین طراحی های موبایل را در میان خانواده گلکسی به خود اختصاص داده و انصافا عملکرد بسیار خوبی هم دارد. اما به تازگی در مورد قلم S Pen این ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۲۷ آبان ۱۳۹۴ | ۱۰:۴۵

گلکسی نوت 5 سامسونگ یکی از بهترین طراحی های موبایل را در میان خانواده گلکسی به خود اختصاص داده و انصافا عملکرد بسیار خوبی هم دارد. اما به تازگی در مورد قلم S Pen این دستگاه که در قسمت زیر نمایشگر در سمت راست لانه کرده شکایت هایی اعلام شده. البته این شکایت ها را نمی توان به کم کاری کمپانی سازنده ربط داد و این غول تکنولوژی کره ای در این میان تقصیر چندانی ندارد و بازتاب های رسانه ای نیز در رابطه با موضوعی ساده قدری بیش از حد پر رنگ جلو کرده اند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

ماجرا از این قرار است که قلم S Pen اگر برعکس در جای اش قرار بگیرد هم موجب خرابی خود می شود و هم به ظاهر و بدنه موبایل می تواند آسیب وارد کند. برخی از کاربران بدون توجه به سر و ته قلم، آن را به زور در جایش فشار می دهند و در نتیجه، کاملا بدیهیست که بدنه فبلت گران قیمتشان در کسری از ثانیه آسیب ببینید.

شرکت مورد بحث اما قصد ندارد برای خطایی که از بی دقتی کاربران ناشی می گردد، دستگاه های فروخته شده را تعویض یا آنها را مرجوع کند. در عوض، تمهید جالبی اندیشیده و آن چپسباندن برچسب روی صفحه نمایش دیوایس است تا به آنها در مورد نحوه صحیح استفاده از قلم هشدار و آموزش دهد.

در متن روی این برچسب نوشته شده: «سر و ته وارد کردن S Pen می تواند موجب آسیب به موبایل و خود قلم گردد. بنابراین همیشه به یاد داشته باشید استایلوس را از طرف نوک آن در جایگاه وارد کنید.»

اگر فرزند کوچکی دارید و موبایل خود را در اختیار او می گذارید یا باید قید اسمارت فون خود را بزنید یا وسیله ای ارزان تر از فبلت 800 دلاری تان در دسترسش بگذارید تا سرگرم شود.

شرکت سامسونگ پس از دریافت شکایت ها فقط به کاربران اعلام کرد که نحوه استفاده درست از قلم در دفترچه راهنمای این دستگاه نوشته شده. اما برای اطمینان بیشتر نیزدر سری جدید تولیدات خود برچسب یاد شده را روی شیشه نمایشگر گذاشته تا به محض باز کردن جعبه، کاربر بداند چگونه باید از استایلوس این فبلت بهره بگیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • امیر
    امیر | ۲۷ آبان ۱۳۹۴

    من دادم دسته یه بچه کوچیک همین بلا رو سرش آورد از رو یوتیوب یه فیلم هست که با کاغذ قلم رو آزاد میکنه منم همین کارو کردم آزاد شد بدون هیچ ایراد و صدمه ای زیاد ناراحتش نباشید

  • حسین
    حسین | ۲۷ آبان ۱۳۹۴

    طرف دیگه باید خعلی احمق باشه که این کارو بکنه!

مطالب پیشنهادی