ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل پلاس طراحی تازه ای را با تمرکز روی Communities و Collections دریافت می کند

گوگل فرایند باز طراحی گوگل پلاس را آغاز کرده و برای شروع ظاهری جدید و ساده تر را برای آن در نظر گرفته که بخش Communities و Collections را در مرکز هر چیزی قرار می دهد. همانطور ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۷ آبان ۱۳۹۴ | ۱۱:۰۰

گوگل فرایند باز طراحی گوگل پلاس را آغاز کرده و برای شروع ظاهری جدید و ساده تر را برای آن در نظر گرفته که بخش Communities و Collections را در مرکز هر چیزی قرار می دهد.

همانطور که احتمالا می دانید اینها بخش هایی از گوگل پلاس هستند که وفادارترین کاربرانش به شدت با آنها عجین شده اند و حتی تفکیک شدن بخش هایی نظیر Hangouts و Photos هم که با امید رسیدن به مخاطبان بیشتر صورت گرفت، تاثیری در تعامل کاربران با این قسمت ها نداشته است.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

لوک وروبلوسکی از شرکت گوگل می گوید: به لطف بخش های Collections و Communities کشف چیزهای تازه بسیار ساده خواهد بود: تنها کافیست که آنچه رخ می دهد را دنبال کرده یا به آن ملحق شوید تا علایق تان را بیابید.

بخش استریم خانگی این سرویس نیز مجددا طراحی شده است و گوگل نیز ادعا کرده که از این پس انتشار محتوی، جستجو، برقراری ارتباط و دسترسی به محتواهای خوب ساده تر از قبل خواهد شد.

تغییرات اساسی ایجاد شده در گوگل پلاس از امروز قابل دسترسی هستند و این شرکت مستقر در مانتین ویو نیز اعلام داشته که آپدیت های موبایلی آن را نیز به زودی ارائه خواهد کرد.

البته در نظر داشته باشید که همه قابلیت ها و امکانات نیز قابل دسترس نخواهند بود در نتیجه لازم است تا زمانی که امکانات نماهای کلاسیک و جدید یکی شود، بین آنها سوئیچ کنید.

وروبلوسکی در این باره گفت: این شروع تازه بسیار برای ما هیجان انگیز است با این همه، هنوز هم کار خود را تماما انجام نداده ایم. ما با گوش دادن و فرا گرفتن به این نقطه رسیده ایم و همچنان به این کار خود ادامه می دهیم. بالاخره فشارهای «شبکه اجتماعی» از روی گوگل پلاس برداشته شدند و این سرویس به مقصد متمرکز و علاقه محوری تبدیل گردید که مدتها برایش آرزو داشتیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • BuBo
    BuBo | ۲۷ آبان ۱۳۹۴

    من که آخر نفهمیدم این+G میخواد تبدیل به چی بشه؟
    این دو بخشی که نامرده شده فقط باقی میمونه یا کلا مثل یه فضای اجتماعی مجازی مثل فیس بوک به کار خودش اداهم میده؟
    این سوال هم برای من بی جواب مونده مثل سوالی که تا چند وقت پیش سر خرید نوکیا داشتم من که نفهمید چی شده بود این وسط ( که البت این پاسخ داده شد برام).

مطالب پیشنهادی