ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار اطلاعاتی تازه از نسل دوم تلفن هوشمند گلکسی A7 سامسونگ

به نظر می رسد مطابق معمول سامسونگ نمی تواند اسرار محصول در دست توسعه اش یعنی جانشین تلفن هوشمند گلکسی A7 را مخفی نگه دارد. تا پیش از این اطلاعاتی به بیرون درز یافته بودند ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۸ آبان ۱۳۹۴ | ۱۸:۰۰

به نظر می رسد مطابق معمول سامسونگ نمی تواند اسرار محصول در دست توسعه اش یعنی جانشین تلفن هوشمند گلکسی A7 را مخفی نگه دارد. تا پیش از این اطلاعاتی به بیرون درز یافته بودند که مجهز بودن موبایل مورد بحث به چیپست اسنپدراگون ۶۱۵ را روایت می کردند، اما امروز اکانت رسمی ابزار بنچ مارک گیری AnTuTu در شبکه ی اجتماعی Weibo خبر داده نسخه ی دیگری از نسل دوم گلکسی A7 در حال آماده سازی است که از سیستم-روی-چیپ اگزینوس ۷۸۵۰ بهره می برد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

بد نیست یادآور شویم که کره ای ها در مورد نسل فعلی گلکسی A7 نیز سیاستی مشابه را دنبال می کردند. آنها این موبایل را در دو نسخه راهی بازار کرده اند که یکی تراشه اسنپدراگون ۶۱۵ دارد و دیگری چیپست اگزینوس ۵۴۳۰ را برای پردازش ها مورد استفاده قرار می دهد.

اگزینوس ۷۸۵۰ که صحبت بهره گیری از آن در موبایل آتی سامسونگ به میان آمده پیش از این در دستگاه های میان رده ی دیگری هم حضور داشته که از جمله ی آنها می توان گلکسی J7 و یا گلکسی اس ۵ Neo را نام برد.

سیستم-روی-چیپ مذکور بر مبنای فناوری ۲۸ نانومتری به تولید رسیده و هشت هسته ی پردازشی Cortex-A53 را در خود جای داده. از دیگر ویژگی های آن نیز می توان به پردازنده ی گرافیکی Mali-T720MP2 اشاره کرد و لازم است خاطر نشان نماییم که هر دو پردازنده ی اصلی و گرافیکی از نظر کارایی و قیمت مناسب محصولات میان رده هستند.

ناگفته نماند گلکسی A7 نسل دوم که دارای اگزینوس ۷۸۵۰ بوده توانسته در تست AnTuTu امتیاز ۳۷.۵۶۳ را به ثبت برساند و این در حالیست که نمونه ی دارای اسنپدراگون ۶۱۵ قبلاً به امتیاز ۳۲.۰۰۰ دست پیدا کرده بود.

دیگر مشخصه هایی که در پایگاه داده بنچ مارک گیری ابزار یاد شده به ثبت رسیده اند نیز با دانسته های پیشین ما مطابقت دارند و بر اساس آنها میان رده ی آتی کره ای ها دارای نمایشگری ۵.۵ اینچی با رزولوشن تمام اچ دی خواهد بود که ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی، سه گیگابایت حافظه ی رم، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی از سایر ویژگی هایش به حساب می آیند.

در حالیکه گلکسی A7 نسل جدید نسبت به نسل قبلی خود ارتقا سخت افزاری قابل توجهی پیدا نکرده، اما عکس های به بیرون درز یافته از آن بیانگر این موضوع هستند که طراحی اش دستخوش تغییرات جدی شده و کمپانی سازنده ترجیح داده در ساخت محصول به سراغ راهکاری مشابه گلکسی اس ۶ رفته و بدنه ای فلزی-شیشه ای را به کار بندد. البته هنوز کمی زود است تا در رابطه با قطعی بودن این طراحی قضاوت کنیم و شاید طی روزهای آینده ی روند نهایی سازی موبایل مورد بحث دچار تغییراتی شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • morteza
    morteza | ۲۹ آبان ۱۳۹۴

    خیلی شبیه اس 6 شده البته اگر واقعا خودش باشه

  • amir
    amir | ۲۸ آبان ۱۳۹۴

    چقدر شبیه گلکسی اس6 هست

  • عماد
    عماد | ۲۸ آبان ۱۳۹۴

    man khastam A7 bekharm vali ba in khabr montazer A7 jadid misham ?

مطالب پیشنهادی