ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

حالا می توانید تصویر پس زمینه ویژه ای برای اکس باکس وان خود طراحی کنید

اگر اکس باکس وان داشته باشید، حتما طی هفته اخیر کنسول خود را به داشبورد جدید مجهز کرده اید. رابط کاربری جدید کنسول به طور کل تغییر کرده و ظاهری جدید به خود گرفته است. ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۸ آبان ۱۳۹۴ | ۱۲:۴۵

اگر اکس باکس وان داشته باشید، حتما طی هفته اخیر کنسول خود را به داشبورد جدید مجهز کرده اید. رابط کاربری جدید کنسول به طور کل تغییر کرده و ظاهری جدید به خود گرفته است. علاوه بر تغییرات ظاهری، گشت و گذار در محیط کنسول بسیار سرعت بخشیده و کاربران در مدت زمان کمتری می توانند به نواحی مختلف سرک بکشند.

ساخت تصویر پس زمینه، یکی از قابلیت هایی است که پیش از آپدیت 1.2 گیگابایتی هفته اخیر در دسترس کاربران بود و حالا مایکروسافت با ارائه ابزارهایی، این فرآیند را برای کاربران ساده تر کرده است.

Larry Hryb، ملقب به میجر نلسون در وبسایت خود قالب آماده دسکتاپی تازه ای منتشر کرده که کاربران با استفاده از آن می توانند بکگراندهای مخصوص خودشان را بسازند. این قالب فوتوشاپی آماده، قابلیت ویرایش شدن را دارد و هر کاربری می تواند آن را با سلیقه خود تغییر بدهد.

می توانید با کلیک روی این لینک، تمپلت فوتوشاپ را دانلود نموده و سپس با اعمال تغییرات، آن را به رابط کاربری اکس باکس خود بیاورید. برای مثال، در تصویر فوق، نمایی از نبرد اسپارتان ها در Halo 5: Guardians را مشاهده می کنید که روی آن، قسمت های مختلف داشبورد کنسول قرار می گیرد.

هر تصویر 1920 در 1080 می تواند جایگاه عکس پس زمینه را پر کند اما اگر می خواهید با جزئیات بیشتری آموزش را دنبال کنید، به این قسمت مراجعه نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی