ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

مایکل پکتر: کنسول جدید نینتندو بدون پشتیبانی دیگر کمپانی ها محکوم به شکست است

تحلیلگران معتقدند که کنسول جدید نینتندو اگر نتواند رضایت ناشرین را جلب کند، همانند Wii U شکست خواهد خورد. در جدیدترین این گزارش ها، مایکل پکتر، یکی از شناخته شده ترین تحلیلگران صنعت بازی های ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۸ آبان ۱۳۹۴ | ۱۴:۴۵

تحلیلگران معتقدند که کنسول جدید نینتندو اگر نتواند رضایت ناشرین را جلب کند، همانند Wii U شکست خواهد خورد. در جدیدترین این گزارش ها، مایکل پکتر، یکی از شناخته شده ترین تحلیلگران صنعت بازی های ویدیویی در مورد رویکرد نینتندو صحبت کرده است و ابراز داشته در صورت استفاده از کنترلری متفاوت و خاص، NX با شکست روبرو خواهد شد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

از نگاه پکتر، کنسول خانگی بعدی نینتندو با نام رمز NX، باید پشتیبانی نرم افزاری قدرتمندی داشته باشد تا بتواند در برابر پلی استیشن 4 و اکس باکس وان مقاومت کند. الکترونیک آرتز، اکتیویژن، یوبیسافت و بسیاری از شرکت های مطرح حوزه بازی، دیگر برای کنسول Wii U بازی نمی سازند و ارتباط ضعیفی با نینتندو دارند.

به گزارش Nintendo Insider، مایکل پکتر در گفتگو با Siftd گفته است: «اگر نینتندو همان میزان از پشتیبانی را که روی Wii U داشت را برای NX داشته باشد، این کنسول پیش از عرضه اش محکوم به شکست خواهد بود. این مسئله بسیار بسیار مهم تر از قیمت است. اگر آن ها پشتیبانی 3rd-Party داشته باشند، و به شکلی کنسول را بسازند که هر کسی بتواند بازی اش را روی آن پورت کند و قیمت توسعه برای اکس باکس وان، پلی استیشن 4 و NX، یکی-دو میلیون دلار باشد، همه ی بازی ها روی آن خواهند آمد.»

الکترونیک آرتز یکی از اولین کمپانی هایی بود که ساخت بازی برای Wii U را متوقف کرد و حتی یوبیسافت هم که در زمان عرضه، حامی کنسول بود، پس از مدتی از ساخت بازی برای آن دست کشید.

پکتر در مورد کنترلر متفاوت دستگاه به نسبت پلی استیشن و اکس باکس می گوید: «اگر به طور کل یک زبان جدایی باشد، یا نیازمند برنامه نویسی متفاوت باشد، یا قرار باشد کار متفاوتی با گیمپد صورت پذیرد، کنسول محکوم به شکست است.»

وی معتقد است اگر NX هر چه بیشتر شبیه به کنسول های دیگر باشد موفق تر خواهد بود: «هر چه بیشتر این کنسول شبیه به پلی استیشن 4 و اکس باکس وان باشد، بهتر خواهد بود و در نهایت، کسانی به سراغ آن می روند که PS4 یا Xbox One ندارند، یا کسانی که یکی از این دو را دارند ولی می خواهند بازی های نینتندو را هم انجام دهند.»

هنوز اطلاعات جدیدی از NX در دسترس نیست اما با توجه به صحبت های مدیرعامل فقید نینتندو و شایعاتی که این روزها شنیده می شود، بعید است که NX بخواهد شباهتی به پلی استیشن 4 و اکس باکس وان داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • آرش
    آرش | ۲۹ آبان ۱۳۹۴

    به نظرم اگه نینتندو کار خودشو انجام بده و یکم شرایط بهتر و امتیازات بیشتری برای دولپر ها در نظر بگیره موفق میشه
    امیدوارم کنسول جدیدش در عین حالی که برای عموم گیمر ها ناشناخته نباشه ،نکته خلاقانه ای هم داشته باشه .مثل همه کنسول هایی که تا الان داشته

  • Peyman A
    Peyman A | ۲۹ آبان ۱۳۹۴

    بالاخره مايكل پچر يا پكتر؟؟؟بهتره اصلا بهش بگيم مايكل نابودى.كلا فاز منفى ميده...

  • THE VERGE
    THE VERGE | ۲۸ آبان ۱۳۹۴

    اینم‌مثل ایکس باکس رفت ور دل بنجلا

  • بــــی طَـــرَف
    بــــی طَـــرَف | ۲۸ آبان ۱۳۹۴

    بازی سوپر ماریو (قارچ خور) رو میخوام روی آیفونم داشته باشم. از کجا بگیرم؟
    5 اس جیلبریک شده

مطالب پیشنهادی