ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ: اسنایپر

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۹ آبان ۱۳۹۴ | ۱۸:۰۰

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

Kill Shot Bravo

11

زمان ترور و از بین بردن دشمنان فرا رسیده است. این بار به جای آنکه مستقیما حمله کرده و خط دشمنان را بشکنید، از صدها متر دورتر و در پناهگاهی امن می نشینید و با تفنگ قدرتمند خود آن ها را از بین می برید. بیش از 200 مرحله متنوع برای بازی در نظر گرفته شده که در هر کدام از آن ها یک هدف خاص را باید به شیوه ای مخصوص ترور کنید. توجه داشته باشید که دستورالعمل ها را برای یک ترور عالی باید در نظر بگیرید.

Kill Shot Bravo

Kill Shot Bravo

سازنده: Hothead Games قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 97.3 مگابایت زبان:

Skylanders SuperChargers

22

اسکای لندرها یک بار دیگر پا به میدان گذاشته اند تا با شور و اشتیاقی فراوان در دنیای رنگارنگ خود آتش به پا کنند. وسایل نقلیه مختلف برای پیمودن راه در زمین و آسمان و دریا از ویژگی های برجسته این بازی به شمار می آید. در بخش آنلاین متفاوت این بازی می توانید دوستان خود را به چالش کشیده و در مینی گیم ها نیز سرگرم رکوردشکنی باشید.

Skylanders SuperChargers

Skylanders SuperChargers

سازنده: Activision قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 1090 مگابایت زبان:

Enemy Strike 2

unnamed

باز هم بیگانگان به مرزهای بشر یورش آورده اند و با تمام قوای خود در حال نابودی انسان ها هستند. باید اسلحه ها و مهمات خود را بردارید و آماده یک حمله همه جانبه به دشمنان مشترک مان شویم و آن ها را از بین ببریم. نسبت به نسخه اول گرافیک بازی بسیار بهتر شده و اسلحه ها و مهمات مختلفی نظیر موشک در اختیار بازیکن قرار گرفته تا با استفاده از آن ها، سفینه های دشمن را زمین گیر کند.

Enemy Strike 2

Enemy Strike 2

سازنده: Killer Bean Studios قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 55 مگابایت زبان:

Oddworld: Munch's Oddysee

44

قدیمی های دنیای بازی های ویدیویی با Oddworld آشنایی کاملی دارند. مدتی است که این سری بازی دوباره بازگشته و خوشبختانه حالا می توان این عناوین را روی موبایل هم بازی کرد. همه چیز در این بازی زشت و نمور است، از محیط های مشمئز کننده گرفته تا کاراکترهای بدهیبت اما راز موفقیت این بازی در گیم پلی سرگرم کننده و ماجراجویی در دنیای آن نهفته است.

Oddworld: Munch's Oddysee

Oddworld: Munch's Oddysee

سازنده: Oddworld Inhabitants قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 461 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • saeid
    saeid | ۲۹ آبان ۱۳۹۴

    بازی sniper fury عالیه 3 دسامبر ریلیز میشه گرافیکش خیلی محشره!

  • hossein021
    hossein021 | ۲۹ آبان ۱۳۹۴

    این بازی kill shot bravo حرف نداره ولی ب پای بازی sniper fury که ساخته شرکت گیملافت نمیرسه .قرار بود که امروز منتشر بشه ولی گیملافت اعلام کرد تا 12 آذر به تاخیر خورد .کلا این دوبازی میشه گفت رقیب هم هستن .

    • bawar
      bawar | ۲۹ آبان ۱۳۹۴

      hitman sniper رو مثل اينكه اصلا بازي نكردي! حرف نداره..

      • hossein021
        hossein021 | ۲۹ آبان ۱۳۹۴

        چرا دارمش بازی میکنم hitman هم حرف نداره ولی باز ب پای sniper fury نمیرسه

        • ارکان
          ارکان | ۲۹ آبان ۱۳۹۴

          مگه ا امده این بازی گیم لافت؟؟ آسفالت 9 کی میاد بچه ها کسی میدونه بگه خیلی منتظرشم, es که امسال حال نداد

مطالب پیشنهادی