ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل از این پس به کاربران مهمان اجازه می دهد که به کنفرانس های Hangouts بپیوندند

یکی از بدترین مسائل درباره برگزاری جلسات آنلاین، این است که نمی دانید باید از کدام پلتفرم برای کار خود بهره ببرید. پلتفرم های زیادی مانند وب اکس، اسکایپ و گوگل برای این کار وجود ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۹ آبان ۱۳۹۴ | ۱۷:۳۰

یکی از بدترین مسائل درباره برگزاری جلسات آنلاین، این است که نمی دانید باید از کدام پلتفرم برای کار خود بهره ببرید. پلتفرم های زیادی مانند وب اکس، اسکایپ و گوگل برای این کار وجود دارد؛ اما مشکل اینجاست که شاید برخی از کاربران، اکانت این پلتفرم ها را در اختیار نداشته باشند.

کمپانی گوگل به تازگی ویژگی جدیدی به پلتفرم هنگ آوت اضافه کرده که به کمک آن، دیگر برای ورود به جلسات، نیازمند اکانت گوگل نیستید. بلکه تمام پروسه از طریق یک لینک انجام می شود. در واقع، برگزار کننده جلسه می تواند لینکی را با شما به اشتراک گذاشته و از طریق آن، به گروه بپیوندید.

ماه گذشته، امکانی مشابه به پلتفرم اسکایپ افزوده شد و مهمان ها می توانستند بدون اکانت و از طریق یک URL، به جلسات بپیوندند. با این حال، ورژن گوگل کمی متفاوت است و لینک، در سیستم دعوتِ پلتفرم قرار گرفته و به برگزار کننده جلسه اجازه می دهد تا ورود کاربری خاص را تایید یا رد کند.

چنین امکانی، چندان پیچیده نیست و به سادگی هر چه تمام تر دنبال می شود؛ اما مطمئنا تغییری بنیادین برای برگزارکنندگان کنفرانس های ویدیویی ایجاد می کند و سرعت کار را بالا می برد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی