ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اسکرین شات های فاش شده از عرضه یک اپلیکیشن پشتیبان iOS توسط اپل خبر می دهند

به نظر می رسد که اپل مشغول کار بر روی یک اپلیکیشن پشتیبانی است تا بتواند از طریق آن، اندکی از فشار روی کارمندانش در Genius Bar اپل استورها را بکاهد. با نگاه به اسکرین شات ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳۰ آبان ۱۳۹۴ | ۲۰:۳۰

به نظر می رسد که اپل مشغول کار بر روی یک اپلیکیشن پشتیبانی است تا بتواند از طریق آن، اندکی از فشار روی کارمندانش در Genius Bar اپل استورها را بکاهد.

با نگاه به اسکرین شات های فاش شده توسط سونی دیکسون، فردی که با فاش سازی تصاویر آیفون های منتشر نشده به شهرت رسید، پیداست که این اپلیکیشن iOS یک اپلیکیشن پشتیبان خواهد بود که کاربران قادرند از طریق وارد کردن اپل آیدی در آن، مشکلات فنی خود را به گوش واحد پشتیبانی شرکت اپل برسانند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

کاربران می توانند در این اپلیکیشن، کلیه مشکلات دستگاه iOS خود را تایپ کرده تا یک فایل آماده برای رفع آن تحویل بگیرند. اگر اپلیکیشن نتوانست با راه حل اولیه مشکل را رفع کند، کاربر می تواند مستقیما به مشاوره متنی با متخصصین بخش پشتیبانی اپل بپردازد، یا اینکه برای مشورت حضوری در نزدیک ترین اپل استور قرار ملاقات بگذارد.

احتمال دارد که این قابلیت به اپلیکیشن اپ استور هم اضافه گردد. اگر این تصاویر به بیرون درز یافته معتبر باشند، به نظر می رسد که اپل امیدوار است تا با عرضه این محصول نرم افزاری، بتواند باری از دوش کارمندان فروشگاه های محصولاتش بردارد. تصاویر فاش شده را می توانید در ادامه مشاهده کنید:

Screenshots-leak-from-Apples-rumored-iOS-support-app (2)

Screenshots-leak-from-Apples-rumored-iOS-support-app (3)

Screenshots-leak-from-Apples-rumored-iOS-support-app (4)

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • اميري
    اميري | ۱ آذر ۱۳۹۴

    اين همون اپ هستش كه موقع آپديت به نسخه هاي بتا براي فيد بك كاربران، خودبخود روي آيديوايستون نصب ميشه، الان هم اگر به آي او اس ٩.٢ بتا٤ آپديت كنيد اين اپ رو خواهيد داشت، راز پنهاني رو فاش نكرده اين بابا

  • چه فرقی میکنه که من کی هستم
    چه فرقی میکنه که من کی هستم | ۳۰ آبان ۱۳۹۴

    بله به این میگن پشتیبانی ! حالا برید با گوگل و مایکروسافت در مورد سیستم عاملاشون با کارشناسا و کارمنداشون چت زنده کنید ! خخخخخ دیدید نداره ! به این میگن احترام به مشتری و مشتری مداری که هر لحظه دلت خواست میتونی یه گپی با کارمندای اپل تو بخش پشتیبانی بزنی و حالشو ببری ! حالا کی آیشیپ و زامبیه ؟ ما طرفداران اپل یا شما مایکی پرستان و گوگل پرستان و سامی پرستان و . . . ؟ # گلکسی شیپ دامدونگ ???

    • ناشناس
      ناشناس | ۳۰ آبان ۱۳۹۴

      ??? داداش فدایی داری واقعا ! اس شیپ دامدونگ ? یا نوت شیپ دامدونگ ?

      • glx
        glx | ۳ آذر ۱۳۹۴

        چرتوپرت نگین
        فقط GLX وطن :)

مطالب پیشنهادی