ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن هوشمند Oppo A33 معرفی شد

اگر خاطرتان باشد در اواخر تابستان امسال، آژانس رگولاتوری چینی TENAA تصاویری از دو موبایل آتی کمپانی اوپو را منتشر و مشخصات آنها را تایید کرده بود. یکی از آنها، اسمارت فون اقتصادی و رده ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۳۰ آبان ۱۳۹۴ | ۱۸:۳۰

اگر خاطرتان باشد در اواخر تابستان امسال، آژانس رگولاتوری چینی TENAA تصاویری از دو موبایل آتی کمپانی اوپو را منتشر و مشخصات آنها را تایید کرده بود. یکی از آنها، اسمارت فون اقتصادی و رده پایین Oppo A33 نام داشت که امروز به طور رسمی معرفی و روانه بازار گشت.

از مشخصات کلی این موبایل باید به چیپست اسنپدراگون 410 با چهار هسته کورتکس A53، صفحه نمایش 5 اینچ با رزولوشن 960×540 پیکسل، 2 گیگابایت رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 2400 میلی آمپر ساعتی اشاره نمود.

تلفن همراه مورد بحث، دو دوربین 8 مگاپیکسل در عقب و 5 مگاپیکسل در جلو دارد و سیستم عامل آن نیز نسخه 5.1 اندروید یعنی آب نبات چوبی با رابط کاربری ColorOS 2.1 اختصاصی اوپوست. از اتصالات اسمارت فون یاد شده نیز می توان بلوتوث 4.0، میکرو یو اس بی 2.0، 4G LTE و GPS/A-GPS را نام برد.

این دستگاه در حال حاضر فقط در دو رنگ سفید و مشکی و در کشور چین عرضه می شود و قیمتی که برای آن در نظر گرفته شده حدود 235 دلار آمریکاست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • پوریا
    پوریا | ۳۰ آبان ۱۳۹۴

    انصافا اوپو گرون فروشه!
    الان میتونی با اون قیمت آنر 6 بگیری.

مطالب پیشنهادی