ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

فیسبوک نسخه ای از اپلیکیشن مسنجر را برای استفاده در محل کار منتشر کرد

فیسبوک به تازگی نسخه ای از اپلیکیشن مسنجر را برای استفاده در محل کار منتشر نموده است. طبق گزارش تک کرانچ، اپ یاد شده در واقع افزونه ای است برای Facebook at Work؛ پلتفرمی که ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳۰ آبان ۱۳۹۴ | ۱۲:۳۰

فیسبوک به تازگی نسخه ای از اپلیکیشن مسنجر را برای استفاده در محل کار منتشر نموده است. طبق گزارش تک کرانچ، اپ یاد شده در واقع افزونه ای است برای Facebook at Work؛ پلتفرمی که برای صحبت و تعامل میان کارمندان شرکت ها طراحی شده. تا جایی که می دانیم، Facebook at Work و اپلیکیشن پیام رسان جدیدش تفاوت چندانی با پلتفرم اصلی فیسبوک و اپ مسنجر ندارند.

خوشبختانه در مسنجر جدید هنوز هم می توانید از استیکرها استفاده کنید، اما تفاوت با نسخه معمولی اینجاست که ارتباطات در این اپ به جای عموم مردم، به کارمندان شاغل در یک سازمان یا شرکت محدود شده. در حال حاضر این مسنجر ویژه برای کاربران اندروید عرضه شده و تنها شرکت های استفاده کننده از نسخه بتای Facebook at Work می توانند به آن دسترسی داشته باشند. ضمنا نسخه ای از این اپ برای iOS نیز در دست طراحی است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

شایان ذکر است که تا پیش از عرضه این مسنجر ویژه، کاربران می توانستند از Facebook at Work برای چت و گفتگو بهره بگیرند، اما فیسبوک با ارائه این اپلیکیشن مستقل تلاش کرده تا امکانات بیشتری در اختیار کاربران قرار دهد. گفتنی است که فیسبوک با ارائه این اپ، وارد رقابت سختی با اپلیکیشن Slack شده؛ ابزاری ارتباطی که شرکت ها و سازمان ها مشتری اصلی آن هستند.

Slack چیز بیشتری از امکانات معمولی چت در اختیار کاربر قرار نمی دهد، اما می تواند با ابزارهای محبوبی همچون Trello تعامل کند. البته دست Facebook at Work هم در این رقابت چندان خالی نیست، چرا که با یدک کشیدن نام فیسبوک و قابلیت هایی همچون دعوت به رویداد و پیج های تیمی می تواند شانس خوبی برای پیروزی در این رقابت داشته باشد.

مسنجر جدید فیسبوک برای محل کار را می توانید هم اکنون از گوگل پلی دانلود کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی