ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هزاران فیلم و بازی ویندوز استور به مدت ده روز با قیمت 10 سنت ارائه می شوند

مایکروسافت تلاش دارد میلیون ها نفر از مردم را مجاب کند که ظرف ده روز آینده، سیستم عامل خود را به ویندوز 10 ارتقاع دهند. این غول نرم افزاری کمپین تبلیغاتی بزرگی را برای ویندوز ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱ آذر ۱۳۹۴ | ۱۱:۰۰

مایکروسافت تلاش دارد میلیون ها نفر از مردم را مجاب کند که ظرف ده روز آینده، سیستم عامل خود را به ویندوز 10 ارتقاع دهند. این غول نرم افزاری کمپین تبلیغاتی بزرگی را برای ویندوز استور به راه انداخته و در جریان آن بیش از هزار فیلم، موسیقی، اپلیکیشن و بازی را با قیمت ده سنت ارائه می دهد.

این موارد طیف وسیعی از عناوین را شامل می شوند منتها باید این مساله را در نظر داشته باشید که با پرداخت 10 سنت مالکیت فیلم ها به شما داده نخواهد شد و این مبلغ صرفا بابت اجاره آنها پرداخت می گردد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

از جمله عناوین ارائه شده در بخش فیلم ویندوز استور می توان به مواردی چون Jurassic World، Mad Max: Fury Road و The Dark Knight Rises اشاره نمود.

مایکروسافت همچنین بازی های مختلفی را برای اکس باکس با این نرخ ارائه کرده که  Hitman Go، Angry Birds Star WarsAngry Birds Star Wars، Assassin's Creed Pirates و Reckless Racing Ultimate را شامل می شوند.

جالب است بدانید که حتی اپلیکیشن هایی هم با نرخ 10 سنت ارائه می شوند که از آن جمله می توان به IM+ Pro، Sticky Notes Pro و طیف گسترده ای از ابزارهای اکسترکت فایل های زیپ اشاره نمود.

ظاهرا این شرکت مستقر در ردموند تصمیم گرفته که فیلم های خود را به صورت روزانه در اختیار کاربرانش قرار دهد و همانطور که پیشتر گفته شد، این عناوین صرفا برای اجاره هستند. برای اطلاع از لیست فیلم هایی که به صورت روزانه ارائه میشوند کافیست که از طریق کامپیوتر مبتنی بر ویندوز 10 خود سری به سایت ویندوز استور بزنید تا در بخش Home آن لیستی از تمامی فیلم ها، بازی ها و اپلیکیشن هایی که به صورت روزانه ارائه می شوند را مشاهده نمایید.

لازم است یادآوری کنیم که تخفیف ده روزه پیشنهادات 10 سنتی مایکروسافت تا روز یکشنبه 29 نوامبر ادامه دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • امیر
    امیر | ۱ آذر ۱۳۹۴

    این فقط واسه 1و نیم درصد کاربران وینفونه؟
    یا کل ویندورا

  • Divan Greedy (thankyouaj)
    Divan Greedy (thankyouaj) | ۱ آذر ۱۳۹۴

    بازی های ایکس باکس هم تخفیف های فوق العاده ای خوردن / هم وان هم 360

  • Divan Greedy (thankyouaj)
    Divan Greedy (thankyouaj) | ۱ آذر ۱۳۹۴

    اصلا چه ربطی به مجاب کردن دانلود ویندوز 10 داره ؟؟؟ به خاطر black Friday این کار رو کرده منتها زودتر از بقیه توی چند روز اینده گوگل و اپل و .... هم شروع می کنن

    • امیر
      امیر | ۱ آذر ۱۳۹۴

      واسه مجاب کردن مردم شروع کرده به یلو فرایدی و بلک و رد فرایدی دیگه
      :)

مطالب پیشنهادی