ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

آمار فروش هفتگی بازی های کشور انگلیس؛ فال آوت 4 زیر سایه سنگین استار وارز

چندی پیش، بازی مورد انتظار کمپانی الکترونیک آرتز، یعنی Star Wars: Battlefront، بالاخره عرضه شد و توانست به فروشی موفقیت آمیز برسد. نسخه جدید سری بازی جنگ های ستاره ای، نه تنها به چهارمین بازی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲ آذر ۱۳۹۴ | ۱۹:۱۵

چندی پیش، بازی مورد انتظار کمپانی الکترونیک آرتز، یعنی Star Wars: Battlefront، بالاخره عرضه شد و توانست به فروشی موفقیت آمیز برسد. نسخه جدید سری بازی جنگ های ستاره ای، نه تنها به چهارمین بازی پر فروش امسال در زمان عرضه تبدیل شد، بلکه توانست فروش نسخه The Force Unleashed در هفته اول را تا 117 درصد افزایش دهد.

در ادامه و برای مشاهده ده بازی پر فروش این هفته کشور انگلیس، با دیجیاتو همراه باشید.

بنابر گزارش Chart-Track، نسخه پلی استیشن 4 بازی Star Wars: Battlefront، بیش ترین فروش در میان تمام پلتفرم ها را داشته و حتی توانسته از فروش نسخه مشابه بازی Destiny در هفته اول پیشی گیرد. دو روز پیش هم الکترونیک آرتز اعلام کرد که تعداد بازیکنان فعال نسخه پلی استیشن 4، از مجموع بازیکنان پلتفرم های دیگر، بیش تر است.

در کنار این، بازی محبوب فال اوت 4 که به فروشی خارق العاده در هفته نخست دست یافت و هفته پیش، در صدر جدول قرار داشت، حالا با کاهش 80 درصدی فروش مواجه شده و بعد از Call of Duty: Black Ops 3 در رتبه سوم قرار گرفت.

جدول 10 بازی پر فروش کشور انگلستان را می توانید در پایین مشاهده کنید:

  1. Star Wars Battlefront
  2. Call of Duty: Black Ops 3
  3. Fallout 4
  4. FIFA 16
  5. Rise of the Tomb Raider
  6. Lego Dimensions
  7. Assassin’s Creed Syndicate
  8. Minecraft: Story Mode
  9. WWE 2K16
  10. Need for Speed

همان طور که می توان به وضوح مشاهده کرد، بازی Rise of the Tomb Raider به عملکرد نسبتا ضعیف خود ادامه می دهد و با کاهش 37 درصدی در فروش، یک رتبه سقوط و جایگاه پنجم جدول بسنده کرد. بازی Assassin's Creed: Syndicate هم با هر سختی ممکن به جایگاه هفتم بازگشت تا هم چنان یوبی سافت بتواند پولی کلان به جیب بزند.

در نهایت، بازی Halo 5: Guardians که هفته پیش در جایگاه دهم قرار داشت، از جدول 10 بازی پر فروش خداحافظی کرد؛ اما می توان انتظار داشت که با آغاز تعطیلات کریسمس، بار دیگر شاهد بازگشت آن باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • hossein
    hossein | ۴ آذر ۱۳۹۴

    uncharted collection نیست تو لیستشون مثل اینکه بعدم این لیست نشونه تین نیست که همه جا خوب بفروشه مثا ویچر که تو انگلیس تا مدتها صدر جدول بود اما تو ایران استقبال نشد

  • آرمان
    آرمان | ۳ آذر ۱۳۹۴

    فقط پلی استیشن 4 و دیگر هیچ

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی