ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

باگ های مشکل ساز Fallout 4 هفته آینده برطرف خواهند شد

بتسدا، سازنده Fallout 4 ادعا می کند که با عرضه این بازی، در زمینه ارائه کیفیت، بهترین تلاش خود را به به معرض نمایش گذاشته است و تا پیش از این هیچگاه عنوانی خلق نکرده ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲ آذر ۱۳۹۴ | ۱۷:۱۵

بتسدا، سازنده Fallout 4 ادعا می کند که با عرضه این بازی، در زمینه ارائه کیفیت، بهترین تلاش خود را به به معرض نمایش گذاشته است و تا پیش از این هیچگاه عنوانی خلق نکرده که تا این حد استوار و کم نقص باشد.

به عنوان یک راوی بیرونی و مصرف کننده، باید گفت که این ادعا چندان بی راه نیست و Fallout 4 در قیاس با عناوین پیشین بتسدا بسیار کم ایراد بوده اما عنوانی به عظمت Fallout 4 با مکانیزم های گسترده ی گیم پلی قطعا مشکلاتی را به همراه خواهد داشت.

برای رفع عمده ایرادهای Fallout 4 که سبب اختلال در پیشروی برخی بازیکنان شده، بتسدا آپدیتی را هفته آینده منتشر خواهد ساخت. در زمان تست، بازی توسط صدها تستر مورد بررسی قرار گرفته اما برخی مشکلات از چشم آن ها به دور مانده است و طبیعتا حالا که میلیون ها نفر در سراسر جهان مشغول انجام بازی هستند، راحت تر می توانند با این اتفاقات برخورد کرده و آن ها را گزارش کنند.

مشکلات تکنیکی مربوط به گیم پلی که از پیشروی بازیکنان در طول داستان جلوگیری به عمل می آورد، هفته آینده با ارائه یک بروزرسانی بتا تاحدودی برطرف خواهد شد. ابتدا کاربران شبکه استیم و سپس دارندگان کنسول های پلی استیشن 4 و اکس باکس وان به این بسته دسترسی خواهند داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی