ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تولید پهپاد
تکنولوژی

مدیرعامل شرکت Parrot معتقد است که بازار پهپادها سال بسیار سختی پیش رو دارد

آقای Henri Seydoux مدیرعامل شرکت Parrot که یکی از بازیگران اصلی در حوزه تولید پهپادهاست، معتقد است که شرکت های فعال در این زمینه سال سخت و پر چالشی را پیش روی خود دارند. بنابر ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲ آذر ۱۳۹۴ | ۱۸:۰۰

آقای Henri Seydoux مدیرعامل شرکت Parrot که یکی از بازیگران اصلی در حوزه تولید پهپادهاست، معتقد است که شرکت های فعال در این زمینه سال سخت و پر چالشی را پیش روی خود دارند. بنابر اظهارات او حتی این امکان وجود دارد که برخی از رقبا در 12 ماه آینده از دور رقابت خارج شوند. به علاوه که برخی برندهای قدرتمند و شناخته شده در سایر حوزه ها نیز برای ورود به این بازار ابراز تمایل کرده اند. در ادامه مطلب دیجیاتو را همراهی کنید.

از دیدگاه او در بازار محصولات سخت افزاری این مسئله امری طبیعی به حساب می آید، چرا که هر روز رقابت بر سر قیمت پایین تر افزایش می یابد و از طرف دیگر محصولات شرکت های مختلف شباهت بیشتری به یکدیگر پیدا می کنند.

او می گوید: «در حال حاضر چندین و چند شرکت توانمند در این حوزه مشغول تولید پهپاد و ربات های پرنده هستند، که این مسئله فشار زیادی را به همه وارد می کند.»

بر طبق نظر او، ورود تولید کننده های آسیایی، و به خصوص چینی به این بازار و تلاش مستمر آنها برای کاهش قیمت ها، شرکت های کوچکتر را دچار بحران کرده است. او اظهار می کند که نامشخص بودن آینده بازار و نبود امکان پیش بینی میزان رشد آن در آینده، سبب شده که تمام تولیدکننده ها برای افزایش سرمایه گذاری و توسعه محصولات خود با احتیاط بیشتری عمل کنند.

البته آقای Seydoux معتقد است راه حل برون رفت از چنین شرایطی، الزاماً رقابت بر سر کاهش قیمت نیست. بلکه می بایست تا حد توان محصولی نوآورانه و متمایز تولید کرد. این همان راهی است که شرکت های معتبر دیگری چون DJI و Berkeley هم در پیش گرفته اند.

بر طبق آخرین اخبار، حتی شرکت GoPro که یکه تاز میدان تولید دوربین های ورزشی به حساب می آید هم قصد دارد در آینده نزدیک به جرگه تولید کننده های پهپاد بپیوندد. این اقدام می تواند شرایط را برای شرکت های حاضر در این حوزه حتی از این هم دشوارتر کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • s.s.b
    s.s.b | ۲ آذر ۱۳۹۴

    فعلا که ما دلمونو به وعده وعید های کوالکوم خوش کردیم که گفته بود اگه ساخت چیپ های پهپاد بر اهده بگیره پهپاد 1200 دلاری میشه 300 دلار

مطالب پیشنهادی