ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بخش علوم زیستی آلفابت در حال توسعه یک ابزار پوشیدنی با تمرکز بر سلامتی کاربران است

پس از دگرگونی که در ساختار گوگل ایجاد شد، بخش علوم زیستی [Life Sciences] هم از آزمایشگاه Google X جدا گشت و به یک کمپانی مستقل تبدیل شد که در نهایت همه آنها زیر نظر ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۳ آذر ۱۳۹۴ | ۱۲:۳۰

پس از دگرگونی که در ساختار گوگل ایجاد شد، بخش علوم زیستی [Life Sciences] هم از آزمایشگاه Google X جدا گشت و به یک کمپانی مستقل تبدیل شد که در نهایت همه آنها زیر نظر آلفابت به کار مشغول شدند.

پیش از این جدایی، گزارش شده بود که بخش علوم زیستی در Google X، مشغول تهیه یک ابزار پوشیدنی دیجیتالی است که تمرکز ویژه ای بر سلامت کاربر خواهد داشت. در آن زمان، این محصول مرموز با نام رمز «Capicola» شناخته می شد. حالا تصاویر تازه ای از همان گجت منتشر شده اند که گویای اطلاعات جدیدی هستند. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

چند ماه پیش گمانه زنی هایی صورت گرفته بود که احتمالا Capicola، نسخه دوم از گوگل گلس خواهد بود اما سپس تصویری منتشر شد [عکس فوق] که بر اساس آن اهالی دنیای تکنولوژی متوجه شدند که این محصول، در واقع یک پوشیدنی است که حالتی شبیه به یک ساعت هوشمند یا دستبند سلامتی دارد و تمرکز ویژه اش بر قابلیت های پزشکی و حفظ سلامت کاربر است.

تیم توسعه دهنده این محصول نیز خبر داده بود که امیدوار است روزی پزشکان آن را به بیماران خود پیشنهاد دهند تا بتوانند مشکلاتشان را به شکلی دقیق تر درک نمایند.

امروز تصاویر تازه ای از بخش های در حال ساخت این محصول منتشر شده اند و به نظر می رسد گوگل در این پوشیدنی مرموز، سنسورهای بسیار زیادی را به کار برده است. گفته شده که دستبند مورد بحث می تواند نبض، ریتم ضربان قلب، حرارت پوست را مورد سنجش قرار دهد. از طرف دیگر، قادر به اندازه گیری نویز و صدای زیان آور اطراف کاربر هم هست.

باید اندکی صبر کنیم و منتظر سرنوشت پروژه ای که اکنون با نام رمز Capicola شناخته می شود باشیم.

Screen Shot 1394-09-03 at 10.57.57-w600  Screen Shot 1394-09-03 at 10.57.37-w600Screen Shot 1394-09-03 at 10.57.24-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی