ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

قهرمانان؛ معرفی بازی Score! Hero

"فوتبال با سوایپ" مکانیزم خلاقانه ایست که استودیوی فرست تاچ گیمز را پایه گذارش در پلتفرم موبایل می دانند؛ توسعه دهنده ای بریتانیایی که مطمئنا همگی با عناوین مشهورش !Score و First Touch Soccer آشنا هستید. پس از ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳ آذر ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

"فوتبال با سوایپ" مکانیزم خلاقانه ایست که استودیوی فرست تاچ گیمز را پایه گذارش در پلتفرم موبایل می دانند؛ توسعه دهنده ای بریتانیایی که مطمئنا همگی با عناوین مشهورش !Score و First Touch Soccer آشنا هستید.

پس از موفقیت بی نظیر !Score در سطح بین المللی، فرست تاچ نسخه پیشرفته تری از بازی با نام فرعی Hero را برای کاربران آیفون و آیپد منتشر کرد که حالا پس از ماه ها، چند روزیست که برای پلتفرم اندروید هم منتشر شده. در هیرو این بار بر خلاف نسخه اول بازی، هدف تکرار گل های خاطره انگیز اسطوره های فوتبال نیست، بلکه این بار قهرمان مستطیل سبز شمایید و سرنوشت مسابقات را تعیین خواهید کرد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

در نسخه Hero باید کنترل یک فوتبالیست آماتور را در دست بگیرید تا با گلزنی در بازی ها، ستاره مسابقات فوتبال شوید. گرافیک بازی پیشرفت قابل ملاحظه ای نسبت به نسخه های قبلی داشته و حالا به جای صورت های خالی، می توانید فوتبالیست هایی با چهره های مختلف ببینید و حتی خصوصیات چهره بازیکن خودتان را به دلخواه شخصی سازی کنید.

Score! Hero 2

اکثر آیتم های شخصی سازی بازیکن، از لباس و کفش گرفته تا ریش و رنگ مو با پرداخت درون برنامه ای آزاد می شوند، بنابراین اگر دوست دارید بازیکن شما ریش داشته باشد یا باید دست به جیب شوید، یا اینکه با صورت اصلاح شده و موهای کوتاه او کنار بیایید!

گیم پلی در هیرو تغییر چندانی با نسخه های قبلی نکرده؛ باز هم باید در یک سناریوی کوتاه توپ را با سوایپ بین بازیکنان پاسکاری کنید و در نهایت آن را به کنج دروازه بفرستید. مراحل اولیه کوتاهند و پاس ها به راحتی به مقصد می رسند، اما هر چه جلوتر می روید باید برای گل زنی به توپ کات های بیشتری بدهید و مدافعین سمج تری را پشت سر بگذارید.

Score! Hero نزدیک به سیصد مرحله دارد که کامل کردنشان می تواند هفته ها مشغولتان نگه دارد. ضمنا بازی را با یک انگشت هم می توانید کنترل کنید، بنابراین هیرو می تواند در کنار aa و 2048 از آن دسته بازی هایی باشد که در اتوبوس و مترو و تاکسی هم می توانید با لذت به انجامش بپردازید.

Score! Hero

Score! Hero

سازنده: .First Touch Games Ltd قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 99.6 / 94 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • sadra.asadzadeh
    sadra.asadzadeh | ۱۲ مرداد ۱۳۹۶

    اسممو که میخوم بنویسم نمیشه

  • mohammmmad
    mohammmmad | ۴ آذر ۱۳۹۴

    اینکه میگه تو کشور شما موجود نیس?

  • Alireza K
    Alireza K | ۳ آذر ۱۳۹۴

    یه لاکی پچر و یه دنیای نامحدود????

  • pezhman
    pezhman | ۳ آذر ۱۳۹۴

    خیلی عالیه من که باهاش حال میکنم

  • آرمان
    آرمان | ۳ آذر ۱۳۹۴

    شرکتش فوتبال 2015 خوبی ساخت دمش گرم حداقل مثل es که آنلاین نمی سازه، کاش 16 هم بسازه

مطالب پیشنهادی