ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار نتایج عملکرد تلفن هوشمند ناشناخته هوآوی در تست GFXBench

تنها یک روز تا رونمایی از تلفن هوشمند میت 8 از سوی هوآوی باقی مانده، اما این شرکت چینی ظاهرا زمان و منابع کافی را در اختیار دارد تا ذهن کاربران را برای برگزاری این ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۴ آذر ۱۳۹۴ | ۱۹:۴۵

تنها یک روز تا رونمایی از تلفن هوشمند میت 8 از سوی هوآوی باقی مانده، اما این شرکت چینی ظاهرا زمان و منابع کافی را در اختیار دارد تا ذهن کاربران را برای برگزاری این رویداد آماده کند.

اخیرا نتایج مربوط به عملکرد محصولی با اسم رمز ABC-UL00 در تست بنچمارک GFXBench لو رفته که گفته می شود، به موبایلی از سری آنر (احتمالا آنر 5 اکس پلاس) تعلق داشته باشد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

gsmarena_002

مشخصات لو رفته به دستگاهی میان رده مربوط می شوند. همانطور که در تصویر می بینید این تلفن هوشمند یک نمایشگر 5.2 اینچی با کیفیت فول اچ دی دارد و از چیپست کایرین 935 بهره می برد.

این چیپست پیشتر در محصولات دیگری نظیر آنر 7 و میت اس به کار گرفته شده بود که طبق گزارشات یکی از بهترین محصولات ارائه شده از خط تولید HiSilicon است هرچند که پردازنده گرافیکی آن عملکرد خوبی را از خود به نمایش نمی گذارد.

این تلفن هوشمند میان رده ظاهرا سه گیگابایت رم دارد و حافظه داخلی مشخص شده برای آن در تست GFXBench برابر با 64 گیگابایت است که احتمالا ظرفیت های دیگری هم برای آن در نظر گرفته شده است.

یک دوربین اصلی 13 مگاپیسکلی روی بدنه این دستگاه خودنمایی می کند و برای گرفتن سلفی و برقراری تماس های تصویری هم یک دوربین 8 مگاپیکسلی برایش در نظر گرفته شده است.

آنطور که در نتایج این تست آمده، موبایل جدید هوآوی به لحاظ امکانات ارتباطی هم چیزی کم نداردو علاوه بر وای فای و بلوتوث از GPS و NFC نیز پشتیبانی می کند.

از روی مشخصات این دستگاه می توان حدس زد که آنر 5 اکس پلاس میتواند پاسخی باشد به محصول اخیرا معرفی شده شیائومی با نام ردمی نوت 3 که با در اختیار داشتن یک حسگر اثر انگشت و همچنین قیمت معقول (شروع از 140 دلار) می تواند توجه جمع کثیری از کاربران را به خود جلب کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی