ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

فروش جهانی پلی استیشن 4 به 30 میلیون رسید

بخش سرگرمی های شرکت سونی طی بیانیه ای خبری، میزان فروش کنسول پلی استیشن 4 را تا پایان روز 22 نوامبر امسال، 30.2 میلیون واحد اعلام کرد. این رقم چند هفته پیش 29 میلیون اعلام ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۴ آذر ۱۳۹۴ | ۱۵:۴۵

بخش سرگرمی های شرکت سونی طی بیانیه ای خبری، میزان فروش کنسول پلی استیشن 4 را تا پایان روز 22 نوامبر امسال، 30.2 میلیون واحد اعلام کرد. این رقم چند هفته پیش 29 میلیون اعلام شده بود و حالا در عرض چند روز، یک میلیون به آن اضافه شده است.

اندرو هاوس، مدیرعامل Sony Computer Entertainment در این بیانیه می نویسد: «خالصانه سپاسگذاریم که گیمرها از سراسر جهان، به انتخاب پلی استیشن 4 به عنوان بهترین مکان برای بازی از دو سال پیش تاکنون ادامه داده اند.»

دو سال پیش، پلی استیشن 4 در اروپا و آمریکا عرضه شد و موفق شد با فروشی فوق العاده بالا در روزهای اول رکوردشکنی کند. میزان تقاضا تا به امروز نیز ادامه یافته و سونی از این بابت شگفت زده است.

هاوس در ادامه می گوید: «متعهدیم تا بازی ها و سرویس های سرگرمی جذابی را برای کاربران مان در سراسر جهان تولید کنیم. به لطف پشتیبانی همکاران ما، پلی استیشن 4 به اولین بودن در حوزه بازی و سرگرمی های تعاملی ادامه می دهد.»

دو هفته دیگر، سونی برنامه PlayStation Experience را در سان فرانسیسکو آغاز خواهد کرد و امید می رود که چندین بازی جدید در جریان این رویداد معرفی شود. نباید فراموش کرد، مایکروسافت چند ماهی است که آمار فروش اکس باکس وان را اعلام نکرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • شهریار
    شهریار | ۴ آذر ۱۳۹۴

    اینو یادم رفت
    #افت #فریم #فریم#صفر

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی