ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

گوگل درایو iOS با پشتیبانی از 3D Touch و قابلیت های چندوظیفگی بروزرسانی شد

گوگل امروز اپلیکیشن iOS درایو را با قابلیت هایی کاربردی بروزرسانی کرده است. اولین و مهمترین قابلیت نسخه 4.4 اپلیکیشن درایو، پشتیبانی از 3D Touch در آیفون های 6s و 6s پلاس محسوب می شود. ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۴ آذر ۱۳۹۴ | ۱۳:۱۵

گوگل امروز اپلیکیشن iOS درایو را با قابلیت هایی کاربردی بروزرسانی کرده است. اولین و مهمترین قابلیت نسخه 4.4 اپلیکیشن درایو، پشتیبانی از 3D Touch در آیفون های 6s و 6s پلاس محسوب می شود. از حالا به بعد می توانید با اندکی فشار بر روی آیکن اپلیکیشن، به دو گزینه بارگذاری سریع محتوا در فضای ابری و جستجوی سریع در درایو دسترسی داشته باشید.

مورد بعدی، اضافه شدن اعلان های آنی است. گوگل درایو از این پس هنگامی که در یک فایل با دیگران مشترک شوید، از طریق نمایش یک اعلان آنی شما را مطلع خواهد ساخت. ضمنا بازه جستجوی اسپات لایت iOS از این پس شامل محتویات ذخیره شده در درایو هم می شود تا با سرعت بیشتری بتوانید به فایل هایتان دسترسی پیدا کنید.

اما قابلیت های چند وظیفگی Split View و Slide Over نیز از امکانات نسخه جدید درایو برای کاربران آیپد و آیپد پرو هستند. هنگام استفاده از درایو در آیپد، می توانید صفحه را نصف کرده و در کنار آن به انجام کار در اپلیکیشن دیگری بپردازید. نسخه جدید درایو را می توانید هم اکنون از اپ استور به صورت رایگان دریافت کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
  • Mirghasemzegord
    Mirghasemzegord | ۱ اسفند ۱۳۹۴

    خوب است

مطالب پیشنهادی