ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

۶۶ درصد از مشتریان سازمانی در سه ماهه سوم ۲۰۱۵ دستگاه های مبتنی بر iOS خریداری کردند

پلتفرم نرم افزاری اپل موسوم به iOS، در میان مشتریان سازمانی طرافداران بسیار زیادی دارد. بر اساس تازه ترین گزارشات، این سیستم عامل در سه ماهه گذشته در میان ۶۶ درصد موبایل هایی که از ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۴ آذر ۱۳۹۴ | ۱۱:۰۰

پلتفرم نرم افزاری اپل موسوم به iOS، در میان مشتریان سازمانی طرافداران بسیار زیادی دارد. بر اساس تازه ترین گزارشات، این سیستم عامل در سه ماهه گذشته در میان ۶۶ درصد موبایل هایی که از سوی این دسته مشتریان خریداری شده قرار گرفته است.

همین آمار نسبت به دوره قبل تر، دو درصد افزایش را نشان می دهد که البته می توان آن را مربوط دانست به معرفی آیفون های جدید. در این میان موبایل های اندرویدی جدیدی که از سوی سازمان ها خریداری و فعال شده اند به ۳۱ درصد می رسند و سهم ویندوز فون هم از ۳ درصد در دوره قبلی، به دو درصد در دوره مورد بحث کاهش داشته است. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

البته تفاوتی که میان آمار فروش iOS و اندروید دیده می شود مربوط است به فروش تبلت آیپد که همواره در میان مشتریان تجاری محبوب بوده است. آیپد به تنهایی توانسته آمار ۷۱ درصد از تبلت های جدید فعال شده را به خود اختصاص دهد. در دوره سه ماهه دوم سال جاری هم این رقم به ۶۴ درصد می رسید.

ent-w600

تبلت های اندرویدی هم قادر شده اند در دوره سه ماهه سوم سال جاری ۲۱ درصد از فروش را به خود اختصاص دهند در حالی که تبلت های ویندوزی موفق به کسب ۱۱ درصد در این قسمت شده اند.

اگرچه این آمار برای آیفون و آیپد اکنون جالب به نظر می رسند اما در واقع اپل نسبت به سال های گذشته نزول داشته است. در سال ۲۰۱۲ زمانی که آیفون ۵ رونمایی شد، شرکت ساکن کوپرتینو توانسته بود ۷۷ درصد از مشتریان تجاری را به خود علاقمند نماید. از سوی دیگر در همان سال آیپد ۹۰ درصد از بازار تبلت ها برای سازمان ها را در اختیار داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • بابک
    بابک | ۴ آذر ۱۳۹۴

    تو کمپانیهای هواپیمایی بزرگ، از آیپد به عنوان سیستم ناوبری هواپیما استفاده میشه. کم چیزی نیست.

  • گلمراد
    گلمراد | ۴ آذر ۱۳۹۴

    و همچنان هستند افرادی که در ایران زندگی میکنند و فکر میکنن ایفون کلاس داره و هرکس ایفون میگیره میخواد کلاس بزاره :))

مطالب پیشنهادی