ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی Voisi Recorder؛ اپلیکیشنی برای ضبط صدا و مکالمات تلفنی با کیفیتی عالی

ضبط مکالمات تلفنی در سیستم عامل اندروید همیشه یک معضل بوده. بسیاری از اپلیکیشن های ضبط کننده مکالمات عملکرد ناقصی در این کار به نمایش می گذارند و به ندرت ابزاری می یابید که قادر به ضبط ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۵ آذر ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

ضبط مکالمات تلفنی در سیستم عامل اندروید همیشه یک معضل بوده. بسیاری از اپلیکیشن های ضبط کننده مکالمات عملکرد ناقصی در این کار به نمایش می گذارند و به ندرت ابزاری می یابید که قادر به ضبط صد در صد مکالمات تلفنی باشند.

Voisi Recorder جدیدترین ابزاریست که برای رسیدن به این هدف به پلتفرم اندروید پا گذاشته؛ اپلیکیشنی دو منظوره که می تواند به ضبط یادداشت های صوتی و مکالمات تلفنی با کیفیتی بسیار بالا بپردازد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

Voisi Recorder برای رفع ایرادات احتمالی هنوز در مرحله بتاست، اما در همین نسخه هم عملکرد قابل قبولی از خودش به نمایش می گذارد. اپلیکیشن از رابط کاربری بسیار زیبایی با طراحی متریال بهره می برد تا دسترسی به تنظیمات در آن آسان ترین کار ممکن باشد.

Voisi 2

با Voisi Recorder دو کار می توان انجام داد، یکی ضبط صدا به عنوان یادداشت صوتی و دیگری ذخیره مکالمات تلفنی. هر دو مورد قابلیت همگام سازی با رویدادهای تقویم گوگل را دارا بوده و از طریق ویجتی در نوار اعلان ها، به آسانی ضبط می شوند. از همین ویجت می توانید برای آغاز و پایان ضبط و جستجو در موارد ذخیره شده هم استفاده کنید.

پیش از ضبط مکالمات می توانید در تنظیمات اپلیکیشن، آنهایی که نیاز به ضبط شدن دارند و آنهایی که ندارند را مشخص کنید. مثلا کاری کنید که اپلیکیشن تنها به ضبط مکالمات با شماره های آشنا پرداخته و از ذخیره مکالمات با شماره های ناشناس پرهیز کند. Voisi گزینه های فوق العاده ای هم برای تنظیم کیفیت ضبط صدا در خود گنجانده که تعیین اکو و کاهش نویز مهم ترین آنها هستند.

Voisi Recorder شاید در مرحله بتا قادر به ضبط تمام مکالمات نباشد، اما شما می توانید با دانلود اپلیکیشن و آزمایش آن، مشکلاتش را به گوش توسعه دهنده برسانید تا در نسخه نهایی شاهد عملکردی بی نقص از این ابزار ضبط کننده صدا باشید.

نکته: پیش از دانلود اپلیکیشن از گوگل پلی، باید تستر بودن خود را با مراجعه به لینک پایین تأیید کنید.

Voisi Recorder

Voisi Recorder

سازنده: Voisi قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 5 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • ماهان
    ماهان | ۶ آذر ۱۳۹۴

    پیامی میده با این متن که:
    This app is incompatible with your device
    (telecommunication Company of Iran::. (TCI::.
    و همینطور توی play store هم اینو میگه:
    Your device isn't compatible with this version

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی