ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی HTC بازخوردهای کاربران را در توسعه سخت افزارها و نرم افزارهایش دخیل خواهد کرد

همانطوری که می دانید HTC‌ امسال دست به معرفی یک تلفن هوشمند جدید با عنوان One M9 زد که البته از نظر طراحی تا حد زیادی مشابه پرچمدار سال قبل بود و همین مسئله و ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۵ آذر ۱۳۹۴ | ۱۵:۳۰

همانطوری که می دانید HTC‌ امسال دست به معرفی یک تلفن هوشمند جدید با عنوان One M9 زد که البته از نظر طراحی تا حد زیادی مشابه پرچمدار سال قبل بود و همین مسئله و برخی مشکلات دیگر مانند استفاده از چیپست جنجالی اسنپدراگون ۸۱۰ سبب شد تا این دستگاه فروش خوبی را تجربه نکند و شرکت تایوانی را با بحرانی فراتر از انتظار مواجه سازد.

کمپانی مذکور که رفته رفته نابودی خودش را به چشم می دید به یکباره تصمیم گرفت در سیاست هایش تجدید نظر کند و محصولی با نام One A9 را راهی بازار سازد که به باور بسیاری از نظر ظاهری تقلیدی واضح از آیفون های اپل به حساب می آمد.

ارائه ی اسمارت فونی مبتنی بر اندروید و دارای طراحی جذاب در حد و اندازه های آیفون می تواند در کوتاه مدت راهکاری موثر محسوب گردد و با فروش در بازارهایی همچون چین قدری از زخم های گذشته را التیام بخشد. اما شواهد نشان می دهند HTC برای بلند مدت و بازگشت قدرتمند به میدان رقابت نیز برنامه هایی در سر دارد و برای موفق شدن در این زمینه دریافته که می بایست اجتماعی فعال از کاربران داشته و دستگاه هایش را بر اساس نیاز و خواسته های آنها توسعه دهد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

HTC این مسئله را در یک جلسه ی پرسش و پاسخ که در سایت Reddit برگزار می شده و طی آن مسئولین این شرکت پاسخگوی سئوالات کاربران بوده اند عنوان کرده است.

در همین رابطه کمپانی مذکور از فعال ترین کاربران چهار اپراتور اصلی ایالات متحده دعوت به عمل آورده اند تا در صورت تمایل به طرح ویژه ای با نام «HTC Preview» که از جانب تایوانی ها تدارک دیده شده بپیوندند و با نظرات شان این برند را برای ارائه دیوایس هایی بهتر یاری کنند.

بر اساس برنامه یاد شده کاربران خاص و فعال تر اپراتورهای ورایزن، AT&T، T-Mobile و اسپرینت قادر می شوند سخت افزار ها و نرم افزارهای HTC‌ را پیش از عرضه ی رسمی به بازار دریافت کرده، آنها را تجربه نموده و با بازخوردهای خود محصول را بهینه سازند.

در پاسخ به این پرسش که افراد بهره گیرنده از سایر اپراتورها و خصوصاً اپراتورهای مجازی چه زمان می توانند به این طرح بپیوندند نیز گفته شده که شرکت تایوانی در تلاش است تا هر چه سریعتر راهکار مورد بحث را توسعه داده و قشر عظیم تری از کاربران را در آن دخیل سازد.

فرد دیگری نیز پرسیده که HTC تا چه حد بازخوردها را جدی خواهد گرفت و آیا آنها حاضر هستند در صورت مورد پسند واقع نشدن یک دیوایس آن را کاملاً کنار بگذارند که در جواب او نیز عنوان شده «هدف نهایی ارائه ی محصولی است که مورد علاقه ی عموم باشد، از نظرات دریافتی برای اعمال تغییرات، بهبود و بهینه سازی های جزئی استفاده خواهد شد هر چند اگر دستگاهی با بازخورد منفی وسیع رو به رو باشد ممکن است بازنگری کلی اش در دستور کار قرار گیرد».

در طی سال های اخیر شرکت های مختلفی به این شیوه از توسعه ی محصول که به نظرات و تجربه ی کاربران متکی است روی آورده اند که در راس آنها می توان به مایکروسافت و پروژه ی موفق ویندوز ۱۰ اشاره داشت. نظر شما در این رابطه چیست و فکر می کنید بر اساس مسیر اتخاذ شده HTC می تواند در آینده دوباره موبایل هایی راهی بازار سازد که فروشی عالی را تجربه کنند یا خیر؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۶ آذر ۱۳۹۴

    من برای خودم جای سواله که با توجه به قوانین سخت گیرانه ی حق پتنت در آمریکا آیا مجصول اخیر اچ تی سی با اون طراحیش اجازه ی فروش در کشور آمریکا را خواهد گرفت یا نه!؟
    :/

    • peyman
      peyman | ۷ آذر ۱۳۹۴

      اقارضااچ تی سی بااپل یه قردادهایی باهم دارن الان اینایی که میگن گشی ای ۹تقلیدهست چیزی به نام تقلیدبه جزاثرانگشت نمیبینم وتابه اینجاکه اچ تی سی بالاهست باحمایت امریکاست

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی