ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

واتس اپ بروزرسانی جدیدی دریافت کرد؛ پیش نمایش لینک و امکان ستاره گذاری پیام ها

واتس اپ، یکی از پرجمعیت ترین اپلیکیشن های پیام رسان دنیا، در آخرین بروزرسانی اش به قابلیت هایی بسیار کاربردی مجهز شده. نسخه 2.12.367 واتس اپ به شما امکان ستاره گذاری پیام ها را می دهد، تا ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۶ آذر ۱۳۹۴ | ۰۱:۰۰

واتس اپ، یکی از پرجمعیت ترین اپلیکیشن های پیام رسان دنیا، در آخرین بروزرسانی اش به قابلیت هایی بسیار کاربردی مجهز شده. نسخه 2.12.367 واتس اپ به شما امکان ستاره گذاری پیام ها را می دهد، تا بتوانید برای یافتن مجدد آنها کار آسانی داشته باشید.

تمام کاری که باید برای ستاره دار شدن پیام ها انجام دهید، نگه داشتن انگشتتان روی متن مورد نظر است. با این کار می توانید هنگام جستجو در پنجره چت راحت تر پیدایش کنید. ضمن این که کلیه پیام های ستاره دار را می توانید با مراجعه به قسمت Starred Messages در منوی واتس اپ مشاهده نمایید.

قابلیت دیگر، ارسال و دریافت لینک با پیش نمایشی غنی است. بدین معنی که هر لینکی که در واتس اپ رد و بدل می کنید، به غیر از آدرس اینترنتی شامل تصویری کوچک یا متنی کوتاه در مورد محتوای آن لینک نیز هست. البته امکان ارسال لینک بدون داشتن پیش نمایش هم برایتان مهیا شده.

پشتیبانی از Direct Share که در اندروید مارشملو معرفی شد هم از مهم ترین امکانات نسخه جدید محسوب می شود. با این قابلیت می توانید محتوای واتس اپ را بین اهداف مخصوصی به اشتراک بگذارید. به عنوان مثال، در گذشته برای اشتراک لینک با دوستان مجبور بودید که روی دکمه Share کلیک کرده و سپس با یافتن مخاطب از فهرست مخاطبین، آن را برایش ارسال کنید.

اما با Direct Share قادرید از همان منوی اشتراک گذاری مخاطب مورد نظر را برگزینید. نسخه جدید واتس اپ برای اندروید را می توانید همین حالا از گوگل پلی دانلود کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • محمد
    محمد | ۶ آذر ۱۳۹۴

    من وات رو از گکگل پلی دل کردم ولی این نسخه ای ک میگین نیست....

  • سعید
    سعید | ۶ آذر ۱۳۹۴

    منم که واتزاپ پلاس مود شده دارم...
    از نسخه اصلیش به نظرم بهتره!!
    کلی قابلیت داره که به درد ما ایرانیا هم میخوره

    • theWisdomShadow
      theWisdomShadow | ۷ آذر ۱۳۹۴

      من ترجیح میدم اصلن مسنجر نداشته باشم تا اینکه با استفاده از این که شما دارین 20 نفر دیگه هم پیام هامو بخونن.

      • DR TECH
        DR TECH | ۹ آذر ۱۳۹۴

        من از 15 سالگی وارد دنیای ارتباط و تکنولوژی شدم
        استفاده از مسنجر ها خیلی برام امنیت بیشتری داره تا سیم کارت توی دستم!،
        این که میگی 20 نفر یکم خنده داره حالا واقعا چرا 20 نفر؟!
        اگر منظورت اشخاص ثالث و به اصطلاح مردم عامیانه هکر هست !! باید بگم برنامه ها اوپن سورس نیستن و حتی مثله تلگرام که واسه باگ امنیتی ش جایزه گزاشته یه چیز جالب تر هم اینکه یه پیام معمولی یا یه جمله چندین بار کد گزاری میشه روی گوشی ت و بعد یه کد نا مفهوم از گوشی تو خارج و به دست مخاطب ت میرسه حالا روی گوشی مخاطب دکودر و باز میشه و نمایش میده!
        ولی اگر منظورت سرور های خدمات دهنده ی مرکزی هست باید بگم آره اختیار همه چیز رو دارن ولی فراموش نکن که هر ثانیه میلیون ها یا میلیارد ها پیام وارد و خارج میشه ، من و شما چه مشخصه ی خاصی داریم که باید پیام مون توی یه اقیانوس جاری خونده بشه.....
        حالا جای یه نکته باز میشه اونم امنیت هست اگه حتی یه شخص معمولی تویه جای دور پیام ش لو بره قطعا کل دنیا اون برنامه رو ترک میکنن و کمتر از چند روز اون مسنجر با میلیارد ها دلار سرمایه از بین میره بنابراین مسنجر ها مرگ و زندگی خودشون رو توی حفاظت از دیتای خودشون میدونن
        پس بین بد و بدتر من بدتر رو انتخاب میکنم

        • theWisdomShadow
          theWisdomShadow | ۱۲ آذر ۱۳۹۴

          درآمد اصلی فیس بوک کاملن مشخص هست که از کجاس...و محض بیدار شدن شما بگم که اطلاعاتتون از سوء استفاده از اطلاعات و داده کاوی درون آنها بسیار محدود هست...امروز همه چیتون لو میره...شاید 10 سال دیگه معلوم شه کیا 10 سال پیش چی کار میکردن نه همین الان که در غیر این صورت ویکی لیکس آنلاین بود و استدلال شما هم ذره ای منطقی...دلتون خوشه :)

  • عبدالله
    عبدالله | ۶ آذر ۱۳۹۴

    خسته نباشید این امکانات رو یه هفتس دارم

مطالب پیشنهادی