ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

شورای عالی فضای مجازی: 25 میلیون گیمر ایرانی روزانه یک ساعت و نیم بازی ویدیویی انجام می دهند

طبق آمار رسمی ارائه شده توسط شورای عالی فضای مجازی، امروزه 25 میلیون ایرانی به انجام بازی های ویدیویی می پردازند. این رقم، یعنی تقریبا سی درصد ایرانی ها با بازی های ویدیویی حداقل تماس ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۷ آذر ۱۳۹۴ | ۱۴:۳۴

طبق آمار رسمی ارائه شده توسط شورای عالی فضای مجازی، امروزه 25 میلیون ایرانی به انجام بازی های ویدیویی می پردازند. این رقم، یعنی تقریبا سی درصد ایرانی ها با بازی های ویدیویی حداقل تماس ممکن را داشته و از طریق محتوای تولید شده این صنعت سرگرم می شوند.

سعید عاملی، یکی از اعضای شورای عالی فضای مجازی، با اشاره به رقم 25 میلیون گیمر ایرانی گفت که این میزان، به طور متوسط روزانه یک ساعت و نیم به بازی کردن با دستگاه های الکترونیکی می پردازند.

وی افزود: «با توجه به این تعداد آمار و استفاده از بازی های ویدیویی، به ایجاد مرکز داده بازی های ملی نیازمندیم.»

عاملی می گوید با توجه به اینکه ایرانی ها روزانه 30 الی 40 میلیون ساعت به انجام بازی های ویدیویی می پردازند، باید در نظر داشت که علاوه بر سرگرمی، جنبه آموزشی و فرهنگی نیز برای این مدیوم در نظر گرفته شود.

با توجه به جامعه 25 میلیونی گیمرهای ایرانی باید در نظر داشت که آیا زیرساخت های کافی برای ایجاد صنعت و کسب درآمد از این طریق وجود دارد یا خیر؟ آیا سرمایه گذاری به اندازه کافی در این بخش صورت می پذیرد؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • Cna
    Cna | ۸ آذر ۱۳۹۴

    من خودم با وجود اینکه سرم خیلی شلوغه و هر روز ساعت 5 و6 می رسم خونه حداقل روزی 4-5 ساعت بازی می کنم. باتوجه به اینکه بازی ای که می کنم آنلاین هست خداییش ایرانی ها یک سر و گردن بالاترن حداقل نسبت به بازی کن های خاور میانه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی