ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

هوآوی Mate 8 و ثبت امتیاز ۹۴۲۵۰ در بنچمارک AnTuTu

تلفن هوشمند Mate 8 یک گجت بسیار مهم برای شرکت چینی هوآوی است چرا که برای اولین بار چیپست خانگی کایرین ۹۵۰ در آن به کار گرفته شد؛ یک سیستم-بر-چیپ مجتمع بسیار قدرتمند که گویا حرف ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۷ آذر ۱۳۹۴ | ۱۷:۳۰

تلفن هوشمند Mate 8 یک گجت بسیار مهم برای شرکت چینی هوآوی است چرا که برای اولین بار چیپست خانگی کایرین ۹۵۰ در آن به کار گرفته شد؛ یک سیستم-بر-چیپ مجتمع بسیار قدرتمند که گویا حرف های بسیار زیادی برای گفتن دارد.

در هفته های قبلی و پیش از اینکه تلفن هوشمند Mate 8 به شکل رسمی معرفی شود، بنچمارک این تلفن هوشمند در پایگاه داده AnTuTu مشاهده شد که توانسته بود به امتیاز ۷۹۱۳۱ دست پیدا کند. حالا و پس از معرفی رسمی، این محصول بار دیگر در بنچمارک AnTuTu مورد آزمایش قرار گرفته و این بار موفق به کسب امتیاز ۹۴۲۵۰ شده است. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

پیش از معرفی رسمی امتیاز کمتری به دست آمد و همین موضوع احتمالا حکایت از آن دارد که آن موبایل که پیشتر تست شده بود، صرفا یک نمونه اولیه و نسخه دمو بوده.

Huawei-Mate-8-benchmark-post-launch_1

حالا و در نسخه نهایی، Mate 8 به طور کلی حتی از جدید ترین گلکسی های سامسونگ هم حدود ۲۵۰۰۰ امتیاز بیشتر به ثبت رسانده است؛ در واقع از محصولاتی که به چیپست اگزینوس ۷۴۲۰ بهره می برند.

Mate 8 جدیدترین تلفن هوشمند از هوآوی است که در دسته بندی «مرغوب» جای می گیرد. همانگونه که روز پنجشنبه گذشته و هنگام معرفی رسمی آن برایتان نوشتیم، این اسمارت فون به چیپست مجتمع کایرین ۹۵۰، سه یا چهار گیگابایت رم، ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری مجهز شده است. این محصول همچنین از یک سنسور تشخیص اثر انگشت و دو دوربین ۱۶ و ۸ مگاپیکسلی برخوردار است و سازنده آن خبر می دهد که در سه ماهه ابتدایی سال ۲۰۱۶ با قیمت ۴۷۰ دلار راهی بازارها خواهد شد. البته این برچسب قیمت مخصوص کشور چین است و شاید در زمان عرضه برای سایر کشور ها، شاهد بالاتر رفتن آن باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • M.a
    M.a | ۷ آذر ۱۳۹۴

    برای من که عملکرد بنچمارک اصلا مهم نیست
    هنوز همون آیفون 6 با بنچمارک 5000 خودش این گوشی رو تو عملیات سنگین و گیمینگ پودر میکنه

    • ژانکلودجمالی نژاد09339434229
      ژانکلودجمالی نژاد09339434229 | ۷ آذر ۱۳۹۴

      آره در واقع عاقلانه ترین منبع چیزی نیس جزء اینکه ببینیم در عمل چه اتفاقی رخ میده ! شاید فلان محصول امتیاز 90 هزار بگیره اما در عمل در حد 80 هزارهم نباشه , براساس عقل ومنطق و علم تکنولوژیکی البته بدونید این فکر هم اشتباه هس که بگوییم آزمایشات بنچمارک و ... رو به هیج عنوان قبول نداریم ! آزمایشات و نتایج بنچمارک ها در بدبینانه ترین حالت 50 درصد واقعیت هست و عملکرد در عمل 50 درصد , این آزمایشات موارد استاندارد علمی و رسمی هستن , این را هم باید درنظر گرفت اول اینکه همه چیز یک فبلت و موبایل پردازنده نیست و دوم اینکه قدرتمندترین چیپست پردازنده به این هم بستگی داره که روچه موبایلی با چه میزان هماهنگی بین نرم افزار و سخت افزار سوار بشه ! عملکرد مناسب اپل به خاطر قدرتمند بودن پردازنده اش نیست! در واقع به خاطر هماهنگی بی نظیر و رتبه اولش بین نرم افزار و سخت افزارش هست که باعث میشه باچیپست دوهسته ایش در حدچهار هسته ای... عمل کنه ! اگه حتی همین چیپست پردازنده A9 اپل رو نوت5 سامسونگ با این سیستم و مهم تر صفحه نمایش فوق باکیفیت و بهینه کوآد اچ دی سوپر آمولد سوار میشود درخوشبینانه ترین حالت عملکرد واقعا ضعیف از خودش نشون میداد چون عطف باسیستم وسخت افزار آیفون6S سازگاری داره و توان ساپورت بهینه

    • Pej1
      Pej1 | ۱۹ فروردین ۱۳۹۵

      Asan malom nis ba tasob harf mizanid

  • ژانکلودجمالی نژاد09339434229
    ژانکلودجمالی نژاد09339434229 | ۷ آذر ۱۳۹۴

    از شهر کهن , شهر هنر , شهر راز (( شیراز )) به همه درود میفرستم, باید دید درعمل درسال2016 چه عملکردی از خودشون نشون میدن پرچمدارها و پردازنده هاشون , کمی در منابع خبرها تفاوت گیج کننده و بد هس! در این خبر امتیازکایرین950 امتیاز 94250هست و در خبری دیگر 92 هزار ! در خبری که از منبع gsm arena داشتم کایرین950 در آزمونی مشابه آنتوتوبنچمارک امتیاز65000 را کسب کرد و در تست آنتوتو بنچمارک نسخه 6 امتیاز 92هزار و در خبری دیگر مطالعه کردم قدرتمندترین چیپست پردازنده اکسینوس8890 که روی گلکسی s7 قرار میگیره در تست آنتوتو بنچمارک روی یک تلفن همراه ناشناخته امتیاز خارق العاده و بی نظیر 103692 را کسب کرد در آخر هم نوشته غیرقابل انکار وصحیحی بود مبنی براینکه باید دید در زمان معرفی چه اتفاقی رخ میده ( یعنی باید دید در عمل هم چه اتفاقی رخ میده) در آخر آفرین به هوآوی و تمام شرکت های دیگر مانند سامسونگ و ... (( تعصب و دروغ و توهین ممنوع و زنده باد آگاهی ))

  • جواد
    جواد | ۷ آذر ۱۳۹۴

    خیلی خوشم اومده ازش. حاشیه هاش هم حرف نداره. دارم کم کم وسوسه میشم برای خریدنش. خداکنه قیمتش فضایی نباشه

  • amir
    amir | ۷ آذر ۱۳۹۴

    هههه
    آیا به نظر شما اگر میت 8 صفحه نمایش کود اج تی می داشت هم باز می تونست چنین نمره ای ثبت کنه؟

    • ژانکلودجمالی نژاد09339434229
      ژانکلودجمالی نژاد09339434229 | ۷ آذر ۱۳۹۴

      هوآوی با آینده نگری کار صحیحی انجام داد که صفحه نمایش میت8 رو Full HD انتخاب کرد , میدونید یکی از علت های فوق مهم که پردازنده میت8کایرین950 این همه توان داره اینه که خیلی زور نمیزنه برای تغذیه پیکسل های فراوان صفحه نمایشQuad HD کوآد اچ دی ! یک مثال که اتفاقا واقعیت داره میزنم : شرکت چینی میزو و هم وطن هوآوی آمد با آینده نگری کاربسیاربسیار عاقلانه ای انجام داد و در محصول جدیدش از پردازنده بسیار بسیار پرقدرت و پرسرعت و بسیار بهینه و14نانومتری اکسینوس7420 سامسونگ استفاده کرد و این درحالی بود که نوت5 باهمه شایستگی و زیبایی و قدرتی که داشت و داره هم از همین اکسینوس7420 استفاده میکنه ! اما نکته ای که می خان خدمتت عرض کنم اینه(( در آزمایشات بنچمارک محصول میزو کمی امتیازات بهتری نصبت به نوت5 سامسونگ گرفت ! میدونی چرا؟! فکر نکن عرض میکنم: صفحه نمایش محصول جدید میزو فول اچ دیfull HD بود اما صفحه نمایش نوت5 سامسونگ کوآد اچ دیQuad HD ))

    • ژانکلودجمالی نژاد09339434229
      ژانکلودجمالی نژاد09339434229 | ۷ آذر ۱۳۹۴

      جواب بامثال زدن من به شما در واقع تکمیل کردن نظر شما بود , البته من تعصبی کور نیستم و فقط طرفدار موردی هستم که بهترین باشه , شما درست میفرمای : میت 8 با صفحه نمایش کوآد اچ دی هرگز نمیتونست اینچنین امتیازی کسب کنه ! به هرحال باید به هوآوی آفرین گفت و به طرفداران هوآوی و اونهایی که احتمال داره یاصد درصد میت8 خریداری میکنن تبریک گفت

  • عماد
    عماد | ۷ آذر ۱۳۹۴

    رسیدن به این عدد برای شرکت های سازنده cpu فکر نکنم سخت باشه . چیزی که مهمه اینه که در قبال این حجم پردازش چقدر باتری مصرف می کنه ؟ شاید واسه همین باتریش 4000 میلی آمپره

    • N.ima
      N.ima | ۷ آذر ۱۳۹۴

      پ ن پ با هوا کار می کنه .;-) ;-) ;-)

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی