ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

استراتژی رشد

کلید طلایی موفقیت عده ی معدودی از انسان ها در تبدیل رؤیاهای خود به واقعیت چیست؟

دنیای ما پر است از آدم هایی که رؤیاهایی در سر دارند. اما چیزی که این دنیا به آن بیشتر نیاز دارد آدمهای رؤیاپردازی است که یک بار برای همیشه تصمیم بگیرند «رؤیاپردازی» تنها یادگارشان ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۷ آذر ۱۳۹۴ | ۱۵:۳۰

دنیای ما پر است از آدم هایی که رؤیاهایی در سر دارند. اما چیزی که این دنیا به آن بیشتر نیاز دارد آدمهای رؤیاپردازی است که یک بار برای همیشه تصمیم بگیرند «رؤیاپردازی» تنها یادگارشان در این دنیا نباشد. رؤیاهای بزرگ باید با تلاش بی انتهایی همراه شوند که خود آن نیز نیازمند ایمانی راسخ است.

چگونه است که اینهمه انسان رؤیاهای بزرگ و فوق العاده ای دارند، اما تنها تعداد کمی از آنها به رؤیای خود جامه ی واقعیت می پوشانند؟ چطور کسی با منابع محدود می تواند تا جایی پیش برود که دنیا را تغییر دهد؟

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید

آنهایی که موفق می شوند رؤیای خود را زندگی کنند و آنهایی که آن را با خود به گور می برند تفاوت کوچکی با هم دارند. واقعیت امر این است که همه ی ما موجودات منحصر به فردی هستیم. همه ی ما استعدادها و توانایی هایی داریم که ویژه و منحصر به شخص ما هستند. تنها تفاوتی که این دو گروه از انسان ها را از هم متمایز می کند و در نهایت عامل تعیین کننده ی قرار گرفتن ما در هر یک از این دو گروه می شود تلاش خستگی ناپذیر است و بس.

اجازه ندهید بی تصمیمی، ترس از شکست و ترس از اینکه دیگران چه فکری ممکن است بکنند شما را از برداشتن گامی عملی و حرکت به سمت تحقق بخشیدن به رؤیای خود بازدارد. اینها به رؤیاهای شما اجازه ی بروز و رشد نخواهند داد و آنها را با شما به سینه ی قبرستان خواهند فرستاد. توانایی شما در رؤیاپردازی و گام برداشتن در جهت تحقق آن، موهبتی است که باید به طور کامل از آن استفاده کرد.

وقتی تصمیم می گیرید گامی عملی و بزرگ در این جهت بردارید، نباید اجازه دهید چالش هایی که به سراغتان خواهند آمد شما را از مسیر خود منحرف کنند. هرچه رؤیای بزرگ تری داشته باشید با چالش های بزرگ تری نیز مواجه خواهید شد. به یاد داشته باشید که هیچ چیز هیچ وقت بی نقص نخواهد بود؛ پس انتظار اوضاعی کاملاً مرتب و بی نقص نداشته باشید. با این حال، اجازه ندهید آنچه در دنیای اطراف شما رخ می دهد، کنترل درون شما را در دست بگیرد.

همین لحظه تصمیم بگیرید هر کاری برای تحقق رؤیای خود لازم است انجام دهید. هر اتفاقی که بیفتد و تحت هر شرایطی، شما برای رسیدن به رؤیای خود مبارزه خواهید کرد. این را بارها و بارها با خود تکرار کنید. به باد داشته باشید شما برای پیروزی قدم به این دنیا گذاشته اید. برای اینکه خود را داخل گود نگه دارید گفتگوی درونی مثبتی شکل دهید و کاری کنید این گفتگوی درونی تحت هر شرایطی و با وجود هر مشکلی شما را به پیش براند. تلاش خستگی ناپذیر شما برای تبدیل کردن رؤیایتان به واقعیت، به طور قطع نتیجه خواهد داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • هـــیـــــوا
    هـــیـــــوا | ۱۱ آذر ۱۳۹۴

    بهترین چیزی که در مورد تلاش شنیدم این بود
    اگر نمی توانی پرواز کنی ، بدو
    اگه نمی تونی بدوی ، راه برو
    اگه نمی تونی راه بری ، چهار دست و پا برو
    ولی هیچ وقت تا رسیدن به هدفت از تلاش دست برندار

  • Karen_Mahdavi
    Karen_Mahdavi | ۷ آذر ۱۳۹۴

    عالی بود اقای ادیب درود برشما با این پست زیباتون

  • Apadana
    Apadana | ۷ آذر ۱۳۹۴

    خیلی خیلی ممنونم از این پست.

  • samanparsi
    samanparsi | ۷ آذر ۱۳۹۴

    بارها شده که دوستان ما زیر پست ها کامنت گذاشتن که منم همین ایده رو داشتم . باید برای موفقیت برنامه داشت و به اون عمل کرد . ایده خام هبچ کس رو موفق نمی کنه ، محدودیت ها رو باید گذروند

    • sorush33
      sorush33 | ۷ آذر ۱۳۹۴

      همین طوره
      همه ما ایده خلاقانه ی زیادی داریم ولی تلاشی برای رسیدن بهشون نمیکنیم و به اصطلاح برای رویا هامون کم مایه میذاریم
      البته با توجه به شرایط جامعه مون طبیعی هم هست اما این باید تبدیل به انگیزه بیشتر برای حل مشکلات پیش رو بشه

مطالب پیشنهادی