ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل پتنت جدیدی به ثبت رسانده که از بازگشت گوگل گلس به شکلی جدید خبر می دهد

گوگل در ابتدای هفته گذشته پتنت جدیدی را به ثبت رساند که احتمالا به نسخه دوم از عینک هوشمند آن مربوط می شود. اگر خاطرتان باشد این غول جستجو در ابتدای سال جاری تولید عینک ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۷ آذر ۱۳۹۴ | ۱۱:۳۰

گوگل در ابتدای هفته گذشته پتنت جدیدی را به ثبت رساند که احتمالا به نسخه دوم از عینک هوشمند آن مربوط می شود. اگر خاطرتان باشد این غول جستجو در ابتدای سال جاری تولید عینک هوشمند خود را متوقف کرده بود اما اکنون دوباره گجت پوشیدنی جدیدی را با شکل یک هدبند در دست ساخت دارد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

این محصول احتمالا هدبندی انعطاف پذیر خواهد بود که در یک طرف سر کاربر ثابت می شود و با توجه به مستندات منتشر شده از طرف اداره ثبت اختراع و نشان تجاری ایالت متحده آمریکا، به منظور دریافت، ارسال و نمایش داده ها مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

کاربران این دستگاه می توانند با اعمال تنظیمات دلخواه آن را به شیوه ای که راحت تر هستند در اطراف صورت خود قرار داده و نمایشگر را بالای یک چشم شان تنظیم کنند. علاوه بر این می شود با استفاده از یک منشور، تدابیری را اتخاذ کرد که ویدئوها از طریق هر دو چشم قابل مشاهده باشند.

جالب است بدانید شرکت ساکن مانتین ویو این طرح را در تابستان سال 2012 میلادی مطرح کرده بود یعنی پیش از اعلام ممنوعیت استفاده از گوگل گلس در بسیاری از کافه ها، رستوران ها و سالن های سینما و تئاتر به دلیل نقض حریم خصوصی افراد.

شرکت مورد بحث برای پروژه گلس خود رویاهای بزرگی در سر داشت و قصد داشت به واسطه آن در زندگی روزانه انسان ها تحول بزرگی ایجاد نماید و با اینکه هیچ کدام از آنها به واقعیت بدل نشدند اما گوگل از طرح های این چنینی خود دست برنداشته و پتنت جدیدش را با طراحی جدید و به منظور جذب مشتری های سازمانی و شرکت ها ثبت نموده است.

در مرحله نخست معرفی این پوشیدنی، سطح توقعات از آن بسیار بالا بود و در نتیجه غول جستجوگر دنیا نتوانست «پروژه گلس» را با سطح توقعات از آن همگام نماید.

تاریخ ثبت پتنت جدید 4 روز پیش بوده و در توضیحات آن نوشته شده: «دیوایس پوشیدنی با ساختار ورودی و خروجی». فعلا اطلاعات بیشتری در مورد محصول آتی این کمپانی در دست نیست و باید منتظر ماند و دید که این گجت پس از ساخت و رونمایی شدن با چه واکنش های از طرف مردم مواجه خواهد بود.

Google-receives-a-patent-from-the-USPTO-for-a-different-design-of-Google-Glass2-w600

Google-receives-a-patent-from-the-USPTO-for-a-different-design-of-Google-Glass3-w600

Google-receives-a-patent-from-the-USPTO-for-a-different-design-of-Google-Glass4-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • N
    N | ۷ آذر ۱۳۹۴

    گوگل رفته تو کار پرورش مار ماهی ? این یکی هم شکست میخوره، باید منتظر اپل بمونیم تا به این زمینه وارد بشه و انقلابی در واقعیت افزوده ایجاد کنه.

    • N
      N | ۷ آذر ۱۳۹۴

      حرف دهنتو بفهم بی فرهنگ من میام نظر میذارم نظر شخصیمه به تو چه خودتو به من میچسبونی؟ 24 ساعتم تو دیجیاتو پلاسی مردک بیکار چرا توهین میکنی؟ دیدگاهی داری مثل ادم بگو.

      • THE VERGE
        THE VERGE | ۷ آذر ۱۳۹۴

        داداش به اعصابت مسلط باش ، با کی داری صحبت میکنی؟

مطالب پیشنهادی