ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

پلی استیشن 4 احتمالا بیش از یک میلیون واحد طی ماه نوامبر فروش داشته است

تاثیر شگرف جمعه سیاه روی فروش کنسول ها در ماه نوامبر غیر قابل انکار است. سال گذشته، مایکروسافت موفق شد تا 1.2 میلیون واحد کنسول طی این ماه به فروش رساند که بخش اعظم آن ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۸ آذر ۱۳۹۴ | ۱۴:۳۰

تاثیر شگرف جمعه سیاه روی فروش کنسول ها در ماه نوامبر غیر قابل انکار است. سال گذشته، مایکروسافت موفق شد تا 1.2 میلیون واحد کنسول طی این ماه به فروش رساند که بخش اعظم آن صرفا مربوط به همین یک روز بوده. اما سونی با توجه به مشکل کمبود تولید خود، نتوانست بیشتر از 800 هزار واحد فروش داشته باشد.

در نتیجه سلطه ی مایکروسافت در ماه نوامبر هم ادامه و همانجا نیز خاتمه یافت. اما دو گزارش جالب نشان می دهد که امسال فروش هر دو کنسول به شکل قابل توجهی بالا بوده است. از سوی دیگر، تارگت گزارش کرده که پس از آیپد و اپل واچ، کنسول بازی Wii U پرفروش ترین محصول شان بوده است.

یکی از کاربران نامدار که به واسطه افشاگری های خود شهرت دارد در توییتر خود بیان داشته که صرفا سونی در ماه نوامبر بیش از یک میلیون واحد پلی استیشن 4 به فروش رسانده که این مسئله نشان از پیشرفت قابل توجه سهم ژاپنی ها دارد.

گزارشی دیگر از منبعی آگاه نیز اعلام داشته، علی رغم پیشرفت سونی، اما باز هم مایکروسافت تعداد اکس باکس وان بیشتری به فروش رسانده است و برنده ماه نوامبر بوده. گزارش NPD از ماه نوامبر تقریبا دو هفته دیگر منتشر می شود اما با توجه به عملکرد فوق العاده مایکروسافت در ارائه بازی های انحصاری، هیچ بعید نیست که اکس باکس وان یک ماه دیگر هم صدرنشین باشد.

اخیرا، تعداد پلی استیشن 4 های فروخته شده از مرز 30 میلیون گذشت اما مایکروسافت مدت هاست که علاقه ای به اعلام آمار خود ندارد. آخرین بار، زمانی که سونی آمار 25 میلیونی خود را اعلام کرده بود، اکس باکس وان نیز حدودا 13 الی 14 میلیون فروخته بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • بی پول
    بی پول | ۱۲ آذر ۱۳۹۴

    حسام جون درسته الان از نظر گرافیکی تفاوت چندانی ندارن ولی صحبت از چند سال دیگم هست اونموقع تفاوت هویدا میشه

  • Hesam
    Hesam | ۹ آذر ۱۳۹۴

    خوشم میاد کم میارین.بچه ده ساله؟هنگ؟اپارات؟سیم خاردار؟کلن حالتون خوب نیست.من فیلم هایی که میبینم از سایت های مختلف و ignهست.والا تا الان هرچی فیلم دیدم از مقایسه گرافیکشون فرقی نداشتن و بیشتر جاها xbox one بهتر بوده.دسته هم که من از چندین نفر که هردو کنسولو داشتن شنیدم دسته ی وان بهتره.گفتن دسته ی ps4 بعد مدتی بازی دستت رو خسته میکنه.تو دسته هرکی بگه ps4 بهتره دیگه داره تصعب بازی در میاره چون اینو کل دنیا میدونن از اول دسته ی Xbox بهتر بوده.
    سرعتشم که بازم توی مقایسه از سایتای خارجی دیدم که Xbox one اول شد.البته درسته قبل از اپدیت به ویندوز 10کندتر از ps4 بوده ولی الان چندبرابر سریعتره.خودتون میدونینو خودتونو به اون راه میزنین.وقتی سونی دید مایکروسافت قابلیت اجرای بازی های 360اورده واسه وان سریع دست به کار شد و کپی کرد از مایکروسافت و قابلیت اجرای بازی های ps2 رو روی ps4 اورد.قابلیت استریمو کپی کرد و قابلیت ریموتو اورد.برین بازیتونو بکنین بابا فکر کردین همه مثل خودتونن.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی