ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

احتمالا نینتندو 10 الی 12 میلیون واحد از کنسول NX را در سال 2016 عرضه می کند

بنابر گزارش اخیر Digitimes، وب سایتی تایوانی که هر از چندگاه، به اطلاعاتی موثق از سوی تولید کنندگان چیپ و قراردادهای آن ها با برندهای بزرگ دست می یابد، نینتندو قصد دارد که حدود 20 ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۰ آذر ۱۳۹۴ | ۰۰:۳۰

بنابر گزارش اخیر Digitimes، وب سایتی تایوانی که هر از چندگاه، به اطلاعاتی موثق از سوی تولید کنندگان چیپ و قراردادهای آن ها با برندهای بزرگ دست می یابد، نینتندو قصد دارد که حدود 20 میلیون واحد از NX را در سال 2016 به بازار عرضه کند؛ اما تولیدکنندگان قطعات کنسول معتقدند که این رقم، 10 الی 12 میلیون خواهد بود.

چندی پیش، Digitimes در گزارش دیگری گفته بود که نینتندو، تولید انبوه کنسول NX را در سه ماهه دوم سال آتی میلادی آغاز خواهد کرد و حالا این گزارش جدید، می تواند به عنوان مهر تاییدی بر گزارش قبلی در نظر گرفته شود.

شرکت ها و کمپانی های مختلفی، نظیر فاکس کان، ماکرونیکس، پیکس آرت ایمیجینگ و چندین و چند برند دیگر، مسئولیت تولید قطعات NX را بر عهده دارند و فاکس کان، کنسول را به تولید انبوه خواهد رساند؛ این شرکت، پیش از این در تولید کنسول های پلی استیشن 4، اکس باکس وان و Wii U نیز دست داشته است.

در حال حاضر، نینتندو تمایلی به صحبت درباره کنسول خود نشان نداده است و می توان گفت که هنوز اطلاعات زیادی درباره آن در دست نیست. طبق گزارشات و پتنت های قبلی، می توان حدس زد که که کنسول جدید کمپانی ساکن کیوتو، هیبرید کنسول خانگی/ قابل حمل باشد. در هر صورت، باید تا سال 2016 و انتشار اطلاعات رسمی منتظر ماند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی