ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ اپلیکیشنی به نام Gear Manager را برای پشتیبانی iOS از ساعت های هوشمندش می سازد

سامسونگ با ارائه Gear S2، پلتفرم ساعت هوشمند خود را برای تمامی اسمارت فون های اندرویدی گشود و از زمان عرضه این محصول تا به امروز این خبر به گوش می رسد که شرکت کره ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۰ آذر ۱۳۹۴ | ۱۷:۴۵

سامسونگ با ارائه Gear S2، پلتفرم ساعت هوشمند خود را برای تمامی اسمارت فون های اندرویدی گشود و از زمان عرضه این محصول تا به امروز این خبر به گوش می رسد که شرکت کره ای سازنده اش قصد دارد پشتیبانی از ساعت های هوشمندش را هم برای iOS به ارمغان بیاورد.

حالا یکی از کارکنان این شرکت تایید کرده که سامسونگ مشغول کار روی اپلیکیشنی برای iOS است که Gear Manager نام دارد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

ساخت چنین اپلیکیشنی برای iOS بدان معناست که دارندگان آیفون قادر خواهند بود یکی از زیباترین ساعت های هوشمند موجود در بازار را داشته باشند.

هنوز مشخص نیست که پشتیبانی از ساعت های هوشمند سامسونگ چه زمانی برای iOS فراهم می شود، با این همه تردیدی نیست که این غول کره ای تمام تلاشش را به خرج می دهد تا در کوتاه ترین زمان ممکن این مساله را عملیاتی کند چراکه پیش بینی می شود در ماه های آتی بر تعداد کاربران اپل واچ اضافه گردد.

علاوه بر این مشخص شده که سامسونگ مشغول کار روی نوعی استایلوس تازه به نام Cross Ballpoint C-Pen است که البته اطلاعات زیادی در مورد آن موجود نیست و صرفا می دانیم که قابلیت کار کردن با تمامی نمایشگرهای تاچ را دارد و علاوه بر این می شود همچون یک خودکار واقعی با آن روی کاغذ نوشت.

این قلم آنطور که از روی نامش می توان حدس زد ظاهرا از بلوتوث نیز پشتیبانی می کند و احتمال دارد که همراه با نسل دوم گلکسی تب E به کاربران عرضه گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • بــــی طَـــرَف
    بــــی طَـــرَف | ۱۰ آذر ۱۳۹۴

    ساعت سامسونگ عالیه فقط #پول ش نیست :|

مطالب پیشنهادی