ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

طبق گزارشات اپل 5 نمونه اولیه متفاوت از آیفون 7 را در دست بررسی دارد

پیش بینی می شود که نسل بعدی تلفن هوشمند پرطرفدار اپل، آیفون 7 نام داشته باشد که بعد از نسخه «S» آیفون 6 به بازار عرضه خواهد شد. اگر همه چیز  طبق برنامه پیش برود، ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۰ آذر ۱۳۹۴ | ۱۱:۱۵

پیش بینی می شود که نسل بعدی تلفن هوشمند پرطرفدار اپل، آیفون 7 نام داشته باشد که بعد از نسخه «S» آیفون 6 به بازار عرضه خواهد شد. اگر همه چیز  طبق برنامه پیش برود، این شرکت ساکن کوپرتینو تغییراتی را در طراحی موبایل یاد شده اعمال خواهد کرد و علاوه بر این امکانات تازه ای را به آن بیافزاید.

چنانچه به سیر تحول مدل های مختلف این تلفن هوشمند دقت کرده باشید در خواهید یافت که بعد از آیفون 3 جی اس، آیفون 4 با طراحی تازه اش از راه رسید و با وجود آنکه آیفون 4 اس سیری را در خود داشت، مدل بعدی آن یعنی آیفون 5 همراه با یک نمایشگر بزرگ تر 4 اینچی معرفی گردید.

آیفون 6 ظاهری کاملا متفاوت از نسخه های پیشین خود داشت و یک نمایشگر بزرگ 4.7 اینچی را درون بدنه اش جای داده بود. همزمان با این مدل، آیفون 6 پلاس معرفی شد که در واقع یک فبلت بود.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

حالا گزارشی منتشر شده که نشان می دهد اپل 5 نمونه اولیه متفاوتی از آیفون 7 ساخته است و امکانات و قابلیت های تازه ای را رویشان بررسی می کند که برخی از آنها عبارتند از پورت یو اس بی تایپ C، قابلیت های شارژ بیسیم، اسنکر اثر انگشت امبد در داخل نمایشگر، فورس تاچ چند کاربره و دوربین دوگانه که احتمالا در قسمت پشت بدنه تعبیه گردیده است.

این گزارش اضافه می کند که اپل همچنین مشغول بررسی یک نمایشگر AMOLED است هرچند که چنین تغییری احتمالا تا قبل از سال 2019 میلادی رخ نخواهد داد.

نظر شما چیست؟ کدامیک از امکانات یاد شده با احتمال بیشتری برای این موبایل در نظر گرفته خواهند شد؟ البته با در نظر داشتن این نکته که کمتر از سه ماه از زمان عرضه آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس می گذرد، به نظر نمی آید که به این زودی ها هیچیک از اطلاعات یاد شده تایید گردند.

در پایان باید اضافه نماییم مینگ چی کو یکی از تحلیلگران موسسه KGI Securities که معمولا اطلاعات موثقی در مورد اپل و محصولاتش دارد اعلام کرده که آیفون 7 همراه با یک نمایشگر 4.7 اینچی عرضه می گردد و 2 گیگابایت رم را در خود جای داده در حالی که مدل پلاس آن همراه با نمایشگر 5.5 اینچی عرضه می شود و 3 گیگابایت رم دارد و توان پردازشی هر دوی این موبایل ها را هم چیپست A10 اپل تامین خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • حامد
    حامد | ۱۰ آذر ۱۳۹۴

    به نظرم که USB C خیلی بعیده. اگر بخواد تغییراتی تو پورت ارتباطی بده همین لایتنینگ رو تغییر میده اونم بدون تغییر پایه ها و قیافه. اسکنر اثر انگشت امبد در داخل صفحه هم یه مقدار غیر عقلانیه و همین سیستم کلیدش خوبه. اما قطعاً فورس تاچ رو بهبود میده و امکانات 3D touch واقعی رو درش قرار میده. شارژ بی سیم هم واقعاً یه فناوری بدون استفادس که بعید می دونم بذاره.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی