ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

مایکروسافت و اسکوئر انیکس از عملکرد Rise of the Tomb Raider رضایت کامل دارند

بازی Rise of the Tomb Raider، حدود دو هفته پیش عرضه شد و منتقدان با روی خوش از آن استقبال کردند. با این حال، عنوان جدید استودیوی کریستال داینامیک هم زمان با نسخه چهارم فال ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۰ آذر ۱۳۹۴ | ۱۴:۴۵

بازی Rise of the Tomb Raider، حدود دو هفته پیش عرضه شد و منتقدان با روی خوش از آن استقبال کردند. با این حال، عنوان جدید استودیوی کریستال داینامیک هم زمان با نسخه چهارم فال آوت عرضه شد و به نظر می رسد که فروش آن تحت تاثیر همین مسئله قرار گرفت. البته هیچ اطلاعاتی به صورت رسمی منتشر نشده، اما گزارش ها می گویند که Rise of the Tomb Raider عملکردی ضعیف در خرده فروشی ها داشته است.

در هر صورت، کارگردان نسخه جدید Tomb Raider، برایان هورتون، به تازگی در فروم اختصاصی این عنوان به صحبت با طرفداران نشسته است. وی در سخنان خود بیان کرد که اعداد و ارقام منتشر شده درباره عملکرد ضعیف تیم توسعه دهنده، حقیقت ندارد.

هورتون گفت که نمی تواند درباره آمار دقیق فروش بازی صحبت کند اما به عقیده وی، کمپانی های اسکوئر انیکس و مایکروسافت، از عملکرد کریستال داینامیک و ایداس مونترئال در قبال بازی جدید راضی اند. وی در نهایت نیز گفته است که تیم سازنده بازی، بی صبرانه منتظر برگزاری مراسم The Game Awards امسال است تا ببینند که آیا قادر به بردن جایزه ای خواهند بود یا خیر.

بازی Rise of the Tomb Raider در حال حاضر به صورت انحصاری برای کنسول های اکس باکس وان و اکس باکس 360 عرضه شده است. نسخه پی سی بازی، اوایل سال 2016 میلادی و نسخه پلی استیشن 4، اواخر همان سال به انتشار خواهد رسید. در همین حال، مراسم The Game Awards در ساعت 5.30 صبح روز جمعه همین هفته آغاز خواهد شد و دو ساعت به طول می انجامد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • THE VERGE
    THE VERGE | ۱۱ آذر ۱۳۹۴

    فک نمیکنم با این فروش بدی که داشتن دوباره بخوان همچین قراردادی با هم ببندن

  • محمد
    محمد | ۱۰ آذر ۱۳۹۴

    من این خبر رو تو vg24 خوندم اونجا از کلمه very happy یا خیلی خوشحال استفاده شده شما ترجمه کردی راضی هستند ؟ جا به جا شدن کلمات معنی رو عوض میکنه دقت کنید

مطالب پیشنهادی