ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی Sense-it؛ اپلیکیشنی برای نمایش اطلاعات لحظه ای از کلیه حسگرهای موبایل

وجود حسگر در ساختار تلفن های همراه امروزی، عاملیست که بتوانیم از آنها به عنوان یک وسیله "هوشمند" یاد کنیم. این روزها یک موبایل اندرویدی نسبتا خوب می تواند بیشتر از ده حسگر را برای ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۰ آذر ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

وجود حسگر در ساختار تلفن های همراه امروزی، عاملیست که بتوانیم از آنها به عنوان یک وسیله "هوشمند" یاد کنیم. این روزها یک موبایل اندرویدی نسبتا خوب می تواند بیشتر از ده حسگر را برای امور مختلفی همچون تشخیص حرکت، مجاورت اشیاء، نور و موارد دیگر در خود بگنجاند و از اطلاعات دریافتی توسط آنها برای تغذیه اپلیکیشن ها و سیستم عامل بهره بگیرد.

Sense-it ابزاریست که به کمکش می توانید به اطلاعات لحظه ای کلیه حسگرهای موبایل اندرویدی تان دسترسی داشته و در صورت لزوم، برای کارهایی همچون پروژه های درسی آن ها را ضبط کنید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

Sense-it ابزار چند منظوره ایست؛ هم می تواند وسیله ای برای آزمایش سلامتی حسگرها باشد و هم می تواند در جمع آوری و ذخیره اطلاعات از محیط اطراف به کمکتان بیاید.

Sense-it 2

اما چرا گفتیم محیط اطراف؟ به این خاطر که با نصب Sense-it، می توانید به آمار دقیق و نمودارهای لحظه ای از حسگرهای سنجش شتاب و جاذبه، ژیروسکوپ و قطب نما، میدان مغناطیسی، حسگر مجاورت، نور، دما، فشار اتمسفری و سنجش رطوبت دسترسی داشته باشید.

مضاف بر این، Sense-it می تواند با اتکا به میکروفون موبایل یا تبلت، شدت صدای اطراف را با واحد دسی بل برایتان به نمایش درآورد. نمایش قدرت سیگنال اینترنت و موقعیت جغرافیایی از طریق GPS نیز جز امکانات خوب دیگر آنند.

اما بهترین نکته در مورد Sense-it، ضبط و ثبت آمار لحظه ای حسگرها روی نمودار است. آمار ضبط شده را می توانید در قالب یک فایل CSV از اپلیکیشن تحویل بگیرید تا بتوانید به طور مثال از دیتای آن برای تکمیل پروژه های دانشگاهی تان استفاده کنید.

این ابزار کاربردی را می توانید به رایگان و حجم ناچیز 2.2 مگابایت از پلی استور دانلود کنید. در صورتی هم که برای دانلود به مشکل برخوردید، مراجعه به این آدرس اینترنتی را به شما توصیه می کنیم.

(Sense-it (sensors

(Sense-it (sensors

سازنده: nQuire: Young Citizen Inquiry قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 2.2 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • poorya.db
    poorya.db | ۱۰ آذر ۱۳۹۴

    مشابه برنامه Sensor sense !

مطالب پیشنهادی