ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مهندس ارشد توسعه دهنده قابلیت Autopilot در تسلا به استخدام گوگل درآمد

اینطور که وب سایت 9To5Goolge خبر می دهد، شرکت گوگل آقای «رابرت رز» (Robert Rose) را به استخدام خود درآورده اما این خبر از جایی مشمول اهمیت می گردد که وی، پیش از این مسئول ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۰ آذر ۱۳۹۴ | ۱۱:۰۰

اینطور که وب سایت 9To5Goolge خبر می دهد، شرکت گوگل آقای «رابرت رز» (Robert Rose) را به استخدام خود درآورده اما این خبر از جایی مشمول اهمیت می گردد که وی، پیش از این مسئول مستقیم توسعه قابلیت رانندگی خودکار یا «Autopilot» در شرکت تسلا بوده است.

در شش ماه اخیرِ، آقای رز به تسلا کمک نموده تا ویژگی های جدیدش از جمله Autopilot و Autosteer را به خودروهایش بیاورد. وی بیش از پنج سال هم در SpaceX به کار مشغول بوده است. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

در SpaceX، وی به عنوان مسئول و مهندس نرم افزاری در خصوص پرواز موشک های فالکون ۹ ایفای نقش می کرد و پس از مدتی تبدیل شد به مهندس ارشد برای توسعه نرم افزار پرواز همه موشک های اسپیس اکس.

مشخص نیست که وی به شکل دقیق در گوگل به انجام چه کارهایی مشغول خواهد شد اما در پروفایل لینکداین اش می توان باز هم عنوان «مهندس نرم افزار» را اینبار برای «گوگل رباتیکس» مشاهده کرد. احتمال می رود وی هم اکنون در امر توسعه نرم افزار خودروهای بدون راننده شرکت ساکن مانتین ویو مشغول به کار باشد.

این روزها در سیلیکون ولی، می توانیم شاهد جنگ کمپانی های بزرگ بر سر مهندسان خبره در زمینه توسعه نرم افزاری خودروهای هوشمند باشیم. گزارش های بسیاری به گوش می رسد که تسلا کارمندان اپل را به استخدام خود در می آورد، اپل تلاش می کند استعدادهای تسلا را جذب نماید و یک استارتاپ جدید به نام Faraday Future هم در حال جذب نیرو از هر دو کمپانی است.

در این میان حتی گوگل هم سابقه شکار چنین افرادی را دارد. آقای رز تنها یکی از نمونه هایی است که اخیرا به استخدام این شرکت بزرگ درآمده؛ پیش از این گوگل آقای John Krafcik را نیز استخدام کرده بود که قبلا در شرکت های فورد و هیوندای به کار مشغول بوده. وی پس از استخدام شدن توسط گوگل به سمت مدیر عاملی بخش خودروهای بدون راننده رسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی