ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

واتس اپ لینک ها را به پیام رسان رقیبش تلگرام مسدود می کند

در سالهایی نه چندان دور کاربران شبکه های اجتماعی، فیسبوک را برای مسدودسازی منشن های رقیب بالقوه اش در آن زمان یعنی Tsu.co متهم می کردند. به نظر می رسد فیسبوک دوباره مشغول انجام چنین ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۰ آذر ۱۳۹۴ | ۱۰:۱۵

در سالهایی نه چندان دور کاربران شبکه های اجتماعی، فیسبوک را برای مسدودسازی منشن های رقیب بالقوه اش در آن زمان یعنی Tsu.co متهم می کردند. به نظر می رسد فیسبوک دوباره مشغول انجام چنین کاری شده، و این بار راحت تر می توان آثار این کار را مشاهده کرد.

تلگرام و کاربرانش ادعا کرده اند واتس اپ هر گونه لینک به این سرویس پیام رسان امن را مسدود می کند. آدرس لینک ها به تلگرام در واتس اپ قابل مشاهده اند، اما نمی توان رویشان اشاره یا آنها را کپی نمود. با وجود اینکه تمام کاربران چنین چیزی را مشاهده نکرده اند، اما در اقدام واتس اپ به انجام این کار شکی نیست.

وبسایت انگجت با وجود پیگیری این مسئله از طریق فیسبوک، هنوز پاسخی دریافت نکرده. مسئولین تلگرام هم طی مصاحبه ای با وبسایت ورج، ضمن ابراز ناخشنودی از این اقدام مدعی شده اند که فیسبوک می خواهد رفتار زشتش را با پیش کشیدن مسئله "فیلترینگ هوشمند" توجیه کند.

هنوز برای قضاوت در این موضوع زود است، اما شکی نیست که طی چند روز اخیر برای لینک های تلگرام در واتس اپ اتفاقات عجیب و غریبی افتاده، حتی اگر عمدی نبوده و صرفا یک مشکل نرم افزاری باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • atra.tavan60
    atra.tavan60 | ۲ بهمن ۱۳۹۴

    تلگرام خودش از رو واتس اپ کپی کرده حالا نباید شاکی باشه منم جای مسئولین واتس اپ بودم حرصم در می اومد باهاش اینکارو میکردم

  • علیرضا
    علیرضا | ۱۰ آذر ۱۳۹۴

    واقعا خاک بر سرت کنن فیسبوق. کلک فیسبوک که داره کنده میشه. کلک واتساپ هم همینطور. خدایی نمیدونم چطوری بعضی افراد هنوز با واتساپ (اپ مسخرش و پنل تحت وب مسخره ترش) کار میکنن.به طور کلی قابل مقایسه با امکانات تلگرام نیست.

    • هـــیـــــوا
      هـــیـــــوا | ۱۰ آذر ۱۳۹۴

      شما دو سال پیش رو نگاه کن . تلگرام همه چیزش کپی واتس اپ بود . واتس اپ نزدیک به یک میلیارد کاربر داره و فیس بوک ماهانه بیشتر از یک میلیارد کاربر فعال اونوقت میای با تلگرام مقایسه می کنی . تلگرام اگه تونست مکالمه ی صوتی رو با اون سروراش راه انداخت اون وقت قابل مقایسه است

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی