ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

اپلیکیشن چت امن Signal به دسکتاپ آمد

تیم توسعه دهنده Open Whisper Systems، ساعاتی پیش نسخه ای از اپلیکیشن پیام رسان رمزگذاری شده سیگنال را برای دسکتاپ منتشر کرد. سیگنال همان اپلیکیشنی است که ادوارد اسنودن، فاش کننده اسرار آژانس امنیت ملی آمریکا ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۲ آذر ۱۳۹۴ | ۱۰:۰۲

تیم توسعه دهنده Open Whisper Systems، ساعاتی پیش نسخه ای از اپلیکیشن پیام رسان رمزگذاری شده سیگنال را برای دسکتاپ منتشر کرد. سیگنال همان اپلیکیشنی است که ادوارد اسنودن، فاش کننده اسرار آژانس امنیت ملی آمریکا بارها به تعریف و تمجید از آن پرداخته و در حال حاضر از آن برای پیام رسانی بهره می گیرد.

این اپلیکیشن چت امن در حال حاضر به شکل یک افزونه گوگل کروم در دسترس کاربران قرار گرفته، و به شما اجازه می دهد تا در مکالمات دو نفره یا گروهی متن، عکس و پیام های ویدئویی رد و بدل کنید. مثل دیگر سرویس های مالتی پلتفرم، در سیگنال هم می توانید به مکالمات و مخاطبین خود از طریق تمام دستگاه ها دسترسی داشته باشید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

اما نکته نا امید کننده برای کاربران iOS اینجاست که سیگنال برای اتصال حساب کاربران به نسخه دسکتاپ، به یک دستگاه مبتنی بر اندروید احتیاج دارد. بنابراین کاربران آیفون و آیپد برای تجربه این پیام رسان در رایانه باید مدتی را منتظر بمانند.

signal-desktop-screenshot

البته گرفتن اجازه دسترسی به نسخه کروم هم اندکی زمان بر است. تا این لحظه که متن خبر را برایتان می نویسیم، 7000 نفر در صف استفاده از نسخه دسکتاپ سیگنال ایستاده اند.

کاربران iOS چند ماهی است که به اپلیکیشن موبایل سیگنال دسترسی دارند. اندرویدی ها هم ماه گذشته نسخه ویژه ای از این پیام رسان را با قابلیت تعامل با سرویس RedPhone دریافت کردند که امکان برقراری تماس های امن و رمزگذاری شده را فراهم می نماید.

نسخه دسکتاپ پیام رسان سیگنال را می توانید با مراجعه به این آدرس اینترنتی دریافت کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • سامان
    سامان | ۱۲ آذر ۱۳۹۴

    به نظرم کند بودنش به خاطر رمزنگاری پیام ها باشه ولی خب از روزهای نخست تلگرام بهتره

  • rezvan
    rezvan | ۱۲ آذر ۱۳۹۴

    من باهاش کار کردم، به شدت ضعیفه. پیاما خیلی دیر ارسال میشدن، با تاخیر به مخاطب میرسیدن و از اون طرف هم پیام ها دیر بهم می رسیدن! باید تقویت بشه تا بهش بگیم مقصد بعدی ایرانیا! تیک تاک برنامه بهتریه.

  • Alireza Fard
    Alireza Fard | ۱۲ آذر ۱۳۹۴

    مقصد بعدی ایرانیا!

  • all
    all | ۱۲ آذر ۱۳۹۴

    سلام
    ببخشید اینجا میپرسم
    میخواستم بدونم چطور میشه تو اسفالت 8 دونفره بازی کرد ؟
    منظورم بازی گروهی مولتی پلی نیست میخوام با دوستم بازی کنم و تو جیمیل هم تو فرندامه و توبخش سوشیال هم نشونش میده که انلاینه یا نه
    ممنون

مطالب پیشنهادی