ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیا گلکسی اس ۶ اکتیو می تواند نقش یک توپ هاکی روی یخ را ایفا کند؟ [تماشا کنید]

تنها اندکی پس از معارفه ی گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج، سامسونگ نسخه ای مقاوم تر از این دو محصول را با نام گلکسی اس ۶ اکتیو رونمایی کرد. گفتنی است که دستگاه ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۲ آذر ۱۳۹۴ | ۱۱:۳۰

تنها اندکی پس از معارفه ی گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج، سامسونگ نسخه ای مقاوم تر از این دو محصول را با نام گلکسی اس ۶ اکتیو رونمایی کرد. گفتنی است که دستگاه مورد بحث امکانات و ویژگی های سخت افزاری تقریباً مشابه نسخه ی استاندارد گلکسی اس ۶ داشت و شرکت سازنده تلاش کرده بود آن را به بهترین شکل ممکن در مقابل ضربات سخت و همچنین آب مقاوم سازی کند.

اما اگر برایتان این پرسش وجود دارد که اس ۶ اکتیو به واقع تا چه حد می تواند دوام بیاورد بد نیست ویدئویی که به تازگی توسط کانال «آنباکس تراپی» در یوتوب تهیه شده را ببینید.

در این ویدئو اسمارت فون مورد بحث در یک سالن برگزاری مسابقات هاکی روی یخ مورد تست شکنجه قرار می گیرد و نقش توپ ورزش یاد شده را ایفا می نماید. ابتدا گروهی از ورزشکاران شروع به پاسکاری سریع با موبایل می کنند، با آن شوت می زنند و... .

در نهایت شاهد آن خواهید بود که یک مسابقه ی کامل با موبایل مستحکم کره ای ها برگزار می شود. اما آیا دیوایس مذکور می تواند از این آزمایش سخت سربلند بیرون بیاید؟ برای یافتن پاسخ این پرسش از شما دعوت می کنیم ویدئویی که در انتهای مطلب آمده را مشاهده نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • امیر
    امیر | ۱۲ آذر ۱۳۹۴

    این گوشیه مقاومه نه اون افتا به های ساخت سونی

  • Mohammad Reza
    Mohammad Reza | ۱۲ آذر ۱۳۹۴

    این یارو هم بعد تست خم شدن مایه دار شده ها. با این وضع فیلم برداری احتمالا سامسونگ اسپانسر این ویدئو بوده

    • بــــی طَـــرَف
      بــــی طَـــرَف | ۱۲ آذر ۱۳۹۴

      ظاهرا خود یوتیوب اسپانسرش بوده و کلا فیلمبردار از خود یوتیوب این فیلم رو ضبط و تدوین کردن. به نوشته انگلیسی زیر فیلم توجه کن.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی