ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

انتقام تک تیرانداز؛ معرفی Sniper Fury، بازی جدید استودیوی گیم لافت

"دوران دیپلماسی و گفتگو به اتمام رسیده؛ حالا زمان اقدام جدی است. ما بهترین تک تیرانداز دنیا را برای مبارزه با نیروهای شرور، هر جا که پنهان شده اند فراخوانده ایم. این یک بازی نیست. ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۲ آذر ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

"دوران دیپلماسی و گفتگو به اتمام رسیده؛ حالا زمان اقدام جدی است. ما بهترین تک تیرانداز دنیا را برای مبارزه با نیروهای شرور، هر جا که پنهان شده اند فراخوانده ایم. این یک بازی نیست. جایی برای پشیمانی وجود ندارد، پس برای کشتن شلیک کنید."

بالاخره و پس از ماه ها انتظار، بازی جدید گیم لافت از راه رسید. Sniper Fury که به طور همزمان برای پلتفرم های iOS، اندروید و ویندوزفون عرضه شده، شما را در نقش یک تک تیرانداز کارکشته به میدان مبارزه با نیروهای شرور عالم دعوت می کند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

بیش از 130 مرحله جذاب در لوکیشن هایی مثل خیابان های مملو از آسمان خراش، پایگاه های نظامی و فرودگاه ها عواملی هستند که می توانند شما را پای شاهکار جدید گیم لافت میخکوب کنند.

screen640x640 (1)

مثل همیشه، گرافیک در جدیدترین محصول گیم لافت به عنوان درخشنده ترین المان و نکته قوت بازی خودنمایی می کند. مدلسازی سه بعدی سربازان، ماشین های زرهی و سلاح ها در Sniper Fury با دقتی مثال زدنی انجام گرفته و نورپردازی و انفجارها فراتر از آنند که بتوانید در یک بازی موبایل تصور کنید.

وضعیت هوا در Sniper Fury به صورت پویا تغییر می کند؛ گاهی طوفان شن از راه می رسد و گاه کولاک و برف جلوی پیشروی تان در مراحل را می گیرد. مراحل Sniper Fury را می توانید به صورت تک نفره طی کنید، یا اینکه با دوستانتان در مد مالتی پلیر یک رقابت داغ و آنلاین به راه بیندازید.

screen640x640

تعداد نسبتا قابل توجهی اسلحه در بازی گنجانده شده که قابل ارتقا هم هستند، از تک تیراندازهای قدرتمند گرفته تا مسلسل های اتوماتیک و تفنگ های فوق سری.

ضمنا اگر بازی را روی آیفون 6S اجرا کنید، می توانید از قابلیت 3D Touch برای نشانه گیری بهتر روی دشمنان هم استفاده کنید. و اما بهترین نکته: Sniper Fury رایگان است، و با گیم پلی طولانی و اکشن نابش می تواند هفته ها اوقات خوشی را برایتان رقم بزند.

screen640x640 (2)

Sniper Fury به طور همزمان برای پلتفرم های iOS، اندروید و ویندوزفون منتشر شده. متأسفانه به دلیلی نامشخص، مایکروسافت اقدام به حذف این بازی از سرورهای خود کرده که به محض بازگشت بازی به ویندوزاستور، آن را به اطلاعتان می رسانیم.

اگر به هر دلیلی موفق به دانلود بازی از گوگل پلی نشدید، می توانید با مراجعه به این لینک، فایل apk. و دیتای بازی را به صورت جداگانه دانلود نمایید.

 

Sniper Fury

Sniper Fury

سازنده: Gameloft قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید و ویندوزفون حجم: 561 / 321 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • میلاد
    میلاد | ۱۳ آذر ۱۳۹۴

    نه دوست عزیز بازی های انلاین علاوه بر دیتای اصلی یه دیتای دیگه هم دارن که با اون میتونین افلاین اجرا کنین همین combat 5 من افلاین بازی کردم ششصد مگ دیتاش بود + 700 مگ هم دیتای افلاین بود که تو سایت ها هست .

  • aarman
    aarman | ۱۲ آذر ۱۳۹۴

    آنلاین است و بازی تیراندازی آنلاین مفت نمی ارزه، گیم لافت تو دیگه چرا..

    • ali
      ali | ۱۴ آذر ۱۳۹۴

      IQ bazi hay gameloft 99% online badesham bazi nakardi aleki nazar nade

  • HOSSEIN021
    HOSSEIN021 | ۱۲ آذر ۱۳۹۴

    من این بازی صبح دان کردم از گوگل پلی .اول اینکه واسه دانلود از گوگل پلی باید حتما با قندشکن دانلود کنید .حدود 350 مگ دیتا داره .فایل نصبی هم 31 مگ البته برای اندروید .
    تجربه من تا این لحظه از این بازی
    از نظر گرافیک چیزی کم نداشته گیم لافت .جلوه های واقعگرایاته که هنگام شلیک داره . واقع های بصری جوی مثل طوفان شن و که شبیک ب هدف سخت تر کرده و هیجان بیشتری ب بازی داده .
    دوم اینکه سه کنترل گرافیکی داره که بستگی ب پردازنده و قدرت گرافیکی گوشیتون میتونید تغییر بدید.
    در رابطه با گیم پلی بگم که با مقایسه ای که کردم با بازی kill shot bravo گیم لافت سعی کرده شلیک واقعی تری ب بازی ببخشه .
    در کل رتبه نخست از نظر من ب ترتیب
    sniper fury
    hitman sniper
    kill shot bravo
    sniper x
    در کل برید دانلود کنید و خودتون نتیجه گیری کنید

  • _Alish_
    _Alish_ | ۱۲ آذر ۱۳۹۴

    اونایی که واسه دانلود از گوگل پلی مشکل دارن. با یک مرورگر که توش لاگین کردن برن تو گوگل پلی و install رو بزنن. هر موقع گوشیتون به اینترنت وصل شه خودش رو گوشیتون دانلود میشه!

  • سوتابایت
    سوتابایت | ۱۲ آذر ۱۳۹۴

    مدرن کمبات ۶ چی شد! بریم دانلود!تشکر!

    • mehrdad
      mehrdad | ۱۲ آذر ۱۳۹۴

      مگه قراره کی بیاد؟ این پنجش که انلاین بود.گوشیمم(نوت4) خیلی داغ میشد

مطالب پیشنهادی