ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

تلفن هوشمند Enjoy 5S از هوآوی رسماً معرفی شد

همانطوری که بارها در میان خبرها گفته ایم در بین تولید کنندگان تلفن های هوشمند هوآوی در حال تجربه کردن یکی از سریع ترین رشدهای ممکن است. این شرکت چینی ظرف سال جاری از تلفن ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۲ آذر ۱۳۹۴ | ۱۴:۰۰

همانطوری که بارها در میان خبرها گفته ایم در بین تولید کنندگان تلفن های هوشمند هوآوی در حال تجربه کردن یکی از سریع ترین رشدهای ممکن است. این شرکت چینی ظرف سال جاری از تلفن های هوشمندی فوق العاده و قدرتمند همچون Mate S، Mate 8 و نکسوس ۶ پی پرده برداشته و البته ظاهراً بازهم حرف هایی برای گفتن دارد، زیرا امروز نیز در میهن خود اسمارت فونی جدید با نام Enjoy 5S را معرفی کرده است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

دستاورد جدید کمپانی مورد بحث مانند بسیاری از تولیدات امسالش بدنه ای فلزی دارد. دستگاه یاد شده به نمایشگری ۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰p به همراه دو گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه ی داخلی (قابل افزایش از طریق کارت های میکرو SD با حداکثر ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت) تجهیز شده.

Enjoy 5S قدرت خودش را از چیپست ۶۴ بیتی و هشت هسته ای MT6753T مدیاتک و باتری ۲۲۰۰ میلی آمپر ساعتی می گیرد و در قسمت پشتی آن دوربینی ۱۳ مگاپیکسلی و در بخش جلویی اش نیز دوربینی ۵ مگاپیکسلی تعبیه شده است.

از دیگر مشخصه های موبایل جدید هوآوی می بایست به اندروید ۵.۱ به همراه رابط کاربری Emotion UI ۳.۱، حسگر اثر انگشت (واقع شده در بخش پشتی بدنه) و دو درگاه سیم کارت اشاره کرد که یکی از این درگاه ها را می توانید برای کارت حافظه مورد استفاده قرار دهید.

تلفن هوشمند اشاره گشته در بالا به یقین نسبت به نسل قبلی خود یعنی Enjoy 5 قدرتمند تر و بهتر شده، اما متاسفانه ظرفیت باتری اش از ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت به ۲۲۰۰ میلی آمپر ساعت کاهش یافته.

Enjoy 5S در رنگ های نقره ای، طلایی و تیتانیوم-خاکستری در چین عرضه خواهد شد و بر حسب اینکه آن را به صورت لاک (قفل شده بر روی خدمات یک اپراتور) یا آنلاک تهیه نمایید قیمتش مابین ۱۷۲ الی ۱۸۸ دلار متغییر خواهد بود. بد نیست اشاره ای نیز به ضخامت بدنه دیوایس داشته باشیم که شرکتی چینی توانسته آن را به ۶.۵ میلیمتر برساند و بدین صورت ظاهری زیبا را برای آن بیافریند، نظر شما در در رابطه با این موبایل چیست و فکر می کنید می تواند در بازار موفق باشد یا خیر؟

Huawei-Enjoy-5S_2

Huawei-Enjoy-5S_3

Huawei-Enjoy-5S_5

Huawei-Enjoy-5S_6

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • میثم
    میثم | ۱۳ آذر ۱۳۹۴

    اولاً هوآوی رو عشقه
    دوماً تنها تفاوتش با p8 لایت حسگر اثر انگشتشه
    سوماً من P8 لایت رو به این ترجیح میدم چون خوشکل تره.
    باتشکر.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی